چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سردار سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان علی آباد کتول گفت: امروز دشمن در حوزه تفکر و اندیشه وارد میدان شده است، اگر تا دیروز حاج قاسم سلیمانی باعث ترس دشمن بود، امروز تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام آنان انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سرهنگ مجید زمانی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول، به آیه ۱۱۱ سوره توبه گفت: «همانا خداوند از مؤمنان، جانها و اموال شان را به بهای بهشت خریده است. آنان در راه خدا می‏ جنگند تا بکشند یا کشته شوند. (وفای به این) وعده‏ حقّ که در تورات و انجیل و قرآن آمده بر عهده خداست و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟ پس مژده باد شما را بر این معامله ‏ای که به وسیله‏ آن (با خدا) بیعت کردید و این همان رستگاری بزرگ است».

وی با اشاره به حق بودن انقلاب اسلامی و اینکه پس از شهادت هر یک از رهبران اسلامی، بلافاصله جانشین آنها انتخاب می شود، افزود: این امر، نشانه حقانیت انقلاب اسلامی و خالی نبودن عرصه مبارزه است که با رفتن سردار شهید سایمانی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بلافاصله سرهنگ قاآنی را به عنوان جانشین ایشان انتخاب کرده و پرچم مبارزه را به دست می گیرند، ایشان هم در خصایص نظامی و هم اخلاقی همچون حاج قاسم هستند و ان شاءالله اهداف شهید والامقام را دنبال خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: در این بین، بحث معنویت مهم است زیرا باید اتصالی با خداوند برقرار شود تا به نتیجه مطلوب رسیم و این امر از عوامل بسیار مهمی است که در عملکرد شهید کاملا هویدا است.

زمانی، اخلاص، گذشت از مال و خانواده را از ویژگی های بارز شهید دانست و گفت: ایشان به هیچ عنوان حق ماموریت دریافت نکرده اند، این نشان دهنده عدم وابستگی به مال است و اینکه بهترین دوران زندگی خود در ماموریت های مختلف و جبهه های مقاومت حضور داشتند و مصداق بارز، گذشت از خانواده است، این ویژگی ها سبب محبوبیت سردار سلیمانی شد و عزتی مثال زدنی که خداوند به ایشان عنایت کرد.

وی، حربه دشمن را در عصر حاضر، تفکر و اندیشه دانست و افزود: امروز دشمن در حوزه تفکر و اندیشه وارد میدان شده است، اگر تا دیروز حاج قاسم سلیمانی باعث ترس دشمن بود، امروز تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام آنان انداخته و شهادت ایشان بصیرت را برای مردم به ارمغان آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان علی آباد کتول در پایان توصیه کرد: در این برهه از زمان کار همه سنگین تر شده است، برای بودن در مسیر شهدا که همان مسیر الهی است، باید زینب گونه وارد عمل شوید و بصیرت افزایی کنید؛ با اتفاقات اخیر بسیاری از دشمنان گمان های سوء داشتند اما با درایت و رهبری مقام عظمای ولایت همه نقشه های دشمنان  برملا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha