پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنبش امت

حوزه/ جنبش امت لبنان با صدور پیامی در واکنش به پاسخ موشکی ایران به ترور سردار سلیمانی گفت: روزگار اقتدار امپریالیسم و صهیونیسم و ترور و کشتار و جنایت های بی حساب و بی پاسخ آنها سپری شده است و بازگشتی ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جنبش امت لبنان با صدور پیامی در واکنش به پاسخ موشکی ایران به ترور سردار سلیمانی گفت: روزگار اقتدار امپریالیسم و صهیونیسم و ترور و کشتار و جنایت های بی حساب و بی پاسخ آنها سپری شده است و بازگشتی ندارد و محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران در بالاترین میزان آمادگی قرار دارد و پاسخی عادلانه به متجاوزان و جنایتکاران خواهد داد.

در پیام جنبش امت آمده است: مجازات آمریکا به خاطر جنایت ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین حشدالشعبی و یاران آنها آغاز شده است و اولین پاسخ آنها اقدام موشکی ویرانگر ایران بود و اکنون پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اولین بسته از موشک های جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد که این حمله ده ها کشته و مجروح و ویرانی های فراوان برای متجاوزان آمریکایی برجای گذاشت.

جنبش امت تاکید کرد: قدرت های استکباری راهی جز رفتن از منطقه ندارند و عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق نیز بر این واقعیت تاکید کرد و گفت: نیروهای بیگانه باید عراق را ترک کنند و این تنها راه آرام شدن اوضاع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha