پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عراق

حوزه/ شاکر تاکید کرد که عراقی ها پس از جنایت ترور المهندس به راه و روش مدیریت سیاسی کشور خود پی بردند و بر این باورم که خون ابومهدی المهندس و یاران شهید او به زودی پیروزی بزرگی را در عراق رقم خواهد زد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه از زمانی که سفارت عراق در دمشق درهای خود را برای استقبال از مردم و پذیرش تبریک و تسلیت آنها به خاطر شهادت فرمانده ابومهدی المهندس جانشین نیروهای حشدالشعبی باز کرده است، ساختمان سفارت لبریز از شخصیت های رسمی و مردمی سوریه و فلسطینی و عربی و شخصیت های نظامی و امنیتی سوریه و همچنین روحانیون مسلمان و مسیحی است که همگی نام خود را در فهرست تسلیت گویان به این مناسبت ثبت کردند تا بخشی از حق این شهید را به جا آورده باشند.

در این زمینه نیران هاشم شاکر کاردار سفارت عراق در دمشق گفت: وزارت امور خارجه عراق خواستار باز کردن درهای سفارت برای پذیرش پیام های تبریک و تسلیت شهادت فرمانده بزرگ ابومهدی المهندس و یاران شهید او شد که عراق به همه آنها و دستاوردهای آنها افتخار می کند و می داند که این دستاوردها ریشه تروریست ها را از عراق برمی‌کند.

شاکر تاکید کرد که عراقی ها پس از جنایت ترور المهندس به راه و روش مدیریت سیاسی کشور خود پی بردند و بر این باورم که خون ابومهدی المهندس و یاران شهید او به زودی پیروزی بزرگی را در عراق رقم خواهد زد.

کاردار عراق در دمشق همچنین از مردم و مسئولان سوریه به خاطر ابراز وفاداری به برادران عراقی خود تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha