سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سید رضا فاضلیان

حوزه/ استاد پیشکسوت حوزه گفت: حضرت فاطمه(س)، نوری از جانب خداوند و علت بقای اسلام و قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز جمعی از مداحان همدانی با حضور در دفتر آیت الله سید رضا فاضلیان، ضمن تقدیر از فعالیت های این روحانی مبارز، با این استاد پیشکسوت دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله فاضلیان، با اشاره به  جایگاه حضرت زهرا(س)، خاطر نشان کرد: در حدیث نقل شده است که اگر پیامبر(ص) نبود افلاک خلق نمی‌شدند و اگر علی (ع) نبود خداوند پیامبر را خلق نمی‌کرد و اگر فاطمه(س)نبود خداوند پیامبر و علی را نیز خلق نمی‌کرد.

وی افزود: تداوم این نور در عالم با وجود مبارک حضرت زهرا(س) ممکن بود و لذا پیامبر فرمودند: « فاطمه علیها السلام پاره تن و نور چشم و میوه دل من است.»

آیت الله فاضلیان با بیان اینکه حضرت فاطمه(س)، نوری از جانب خداوند است، ابراز داشت: علت بقای اسلام و قرآن، حضرت فاطمه زهرا(س) این وجود مبارک است.

وی با اشاره به اینکه فاطمه زهرا(س) مادر شیعیان عالم است، یادآور شد: اسلام محمد الحدوث و حسینی البقاء است و این بقا وابسته به حضرت زهرا(س) بوده است.

این استاد حوزه خطاب به مداحان حاضر در جلسه، تاکید کرد: این دنیا کوچک تر از آن است که مقام حضرت زهرا(س) را درک کنیم، بنابراین توصیه بنده به شما این است که هیچ گاه از تمسک به حضرت فاطمه زهرا(س) غافل نشوید، چرا که توفیقات بسیاری در گرو این اتصال قرار دارد.

آیت الله فاضلیان در پایان با قرائت روضه ای از حضرت زهرا(س) بیان داشت: آیا سزاوار است کسی که چنین جایگاهی در نزد خداوند و رسولش دارد و در قیامت به شفاعت همه بندگان می پردازد، اینگونه مورد حمله قرار گیرد و شب و روز آرام نداشته باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha