شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتقام سخت

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دنیا از حضور بی نظیر و خیره کننده مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متحیر مانده است، خاطرنشان کرد: خون پاک این شهید موجب وحدت و همبستگی بیشتر ملت ایران و جبهه مقاومت شده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به پاسخ قاطع موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع جنایت کاران آمریکایی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این پاسخ یک سیلی به آمریکایی ها بود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد سلیمانی فراموش شود، افزود: امروز تنها راه آرامش ملت ایران و سایر ملت های منطقه خروج کامل آمریکایی ها از خاورمیانه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های آمریکایی اقتدار موشکی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کردند در دفاع از کشور قاطع و جدی هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از خون شهدای مقاومت نخواهد گذشت، بیان داشت: آمریکایی های تروریست، جنایت هولناکی را مرتکب شدند که باید تقاص آن را پس دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سردار سپهبد سلیمانی قلوب بسیاری از ملت های شهادت را جریحه دار کرد، افزود: انتقام سخت از جنایت های آمریکا خواست و مطالبه آحاد ملت های مسلمان منطقه بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکایی ها باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند، بیان داشت: در صورت ادامه این شرارت ها و جنایت ها از سوی آمریکایی ها، هیچ سرباز تروریست آمریکایی در منطقه امنیت نخواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی اشاره کد و گفت: مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی در این مراسم ثابت کردند که روح مقاومت و ایستادگی در این کشور زنده و پویا است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیا از حضور بی نظیر و خیره کننده مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متحیر مانده است، خاطرنشان کرد: خون پاک این شهید موجب وحدت و همبستگی بیشتر ملت ایران و جبهه مقاومت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha