چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد کرمی فرمانده دانشگاه امیر المومنین(ع)

حوزه/ فرمانده دانشگاه امیر المومنین(ع) درباره خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی، گفت: حاج قاسم اهل نماز شب و نماز اول وقت و عاشق قرآن بود، هر کجا ندای مظلومی را می شنید به یاری او می‌شتافت و کار را یک نوع عبادت می‌دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد،  محمد کرمی،  صبح امروز ۱۹ دی ماه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار و خون‌گرم ویلاشهر برگزار شد، با اشاره به گسترش فرهنگ دینی در جهان، بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) فرهنگ ناب دینی در دفاع مقدس توسعه یافت و توسعه تفکر ناب دینی، ایجاد انسجام و وحدت در کل نیروهای مقاومت از جمله کارهای بزرگی بود که سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی انجام داد.

همرزم شهید سلیمانی درباره خصوصیات اخلاقی سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم اهل نماز شب و اهل نماز اول وقت بود. ما به نماز نیاز داریم چونکه در نماز رشد انسان اتفاق می‌افتد. سلیمانی عاشق قرآن بود، هر کجا ندای مظلومی را می‌شنید به یاری آن می‌شتافت و کار را یک نوع عبادت می‌دانست، برای همین همیشه در حال تلاش و کار بود.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) خطاب به کسانی که می‌خواهند راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند، گفت: اگر می‌خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم با اجرای فرامین الهی در دنیا می‌توانیم راه این شهید را ادامه دهیم.

 کرمی در ادامه افزود: آمریکا برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند و حتی ایجاد فرزند ناخلفی مانند داعش به این منظور بود.

وی با اشاره به دشمنی های گسترده آمریکا با ملت ایران، تاکید کرد: امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و دشمن مخصوصا در جبهه فرهنگی بسیار کار می‌کند، ولی ترفندهای دشمن در مقابل قرآن عددی نیست، به شرطی که ما از قرآن بهره بگیریم.

گفتنی است، ویلاشهر در ۱۰ کیلومتری شمال شرقی نجف آباد قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha