سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جشنواره فرنچایز حلال در پاریس برگزار می شود

حوزه/ جشنواره برند حلال برای نخستین بار در تاریخ ۲ تا ۴ فوریه با حضور ۶۶ غرفه دار مرتبط با محصولات حلال در فرانسه برگزار شده و تخمین زده می شود که ۸-۱۰ هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه بازدید کنند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از toute-la-franchise، جشنواره «فرنچایز حلال» در تاریخ ۲ تا ۴ فوریه ۲۰۲۰، در ایستگاه متروی پاریس برگزار می شود که در آن کارآفرینان علاقه مند به بازار پذیرایی و غذای حلال شرکت خواهند داشت.

جشنواره فرنچایز حلال نخستین نمایشگاه اروپایی است که تماما بر روی توسعه و پذیرایی محتویات غذایی حلال تمرکز داشته و با حضور ۶۶ غرفه دار در نمایشگاه در اوایل فوریه در پاریس برگزار می گردد.

این نخستین باری است که چنین رویدادی در فرانسه و اروپا برگزار می گردد. در این رویداد ۳ روزه، نمایشگاهی به وسعت ۳ هزار متر مربع، ۶۶ غرفه دار محصولات شان را به بازدیدکنندگانی که تخمین زده می شود ۸-۱۰ هزار نفر باشند ارائه خواهند داد.

در میان غرفه داران برندهای تجاری شناخته شده ای مانند پیتزا تایم، لی تاکوس دلیون یا کاسیا فود تاکو همچنین کارشناسان دنیای تغذیه؛ متخصصان دیجیتال و عرضه کنندگان به چشم می خورند. به منظور تسهیل کار بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه به دنبالش هستند، غرفه های نمایشگاهی در ۴ حوزه برند، کارشناسی، دیجیتال و تولیدکنندگان تقسیم شده اند.

 ارزش بازار حلال هم اکنون ۵.۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است. این رویداد به تقاضاهای عینی از برندها و کارآفرینان متعدد پاسخ می دهد و نخستین بازار اروپایی در این حوزه محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha