پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعدام دو انقلابی بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در بیانیه ای حکم رژیم آل خلیفه در اعدام دو تن از شهروندان بحرینی با نام های محمد رمضان و حسین موسی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در بیانیه ای حکم رژیم آل خلیفه در اعدام دو تن از شهروندان بحرینی با نام های محمد رمضان و حسین موسی را محکوم کرد.

جمعیت الوفاق این اقدام رژیم بحرین را نشان از ضعف و شکست رژیم حاکم دانست و گفت: این رژیم برای مقابله با جنبش مسالمت آمیز مردم، غرق در اقدامات امنیتی شده است.

الوفاق افزود: افزایش مجازات و محاکمه انقلابیون که اکثریت ملت بحرین را تشکیل می دهند از سوی رژیم، بیانگر عمق بحران قانونی و سیاسی و بحران اعتماد میان رژیم استبدادی و ملت است.

این جریان از سکوت مرگبار جامعه بین المللی و کشور های حامی رژیم حاکم بحرین انتقاد کرد و گفت: این رژیم با تکیه به حمایت ها و دروغ پردازی ها، نقض حقوق می کند تا چهره جنبش ملی که خواستار دموکراسی است را مخدوش کند.

الوفاق اسلامی خواستار توقف تمامی محاکمات سیاسی انتقام جویانه و احترام به انسانیت شهروندان شد و گفت: این رژیم باید دست از ارعاب و سرکوب مستمر مردم بحرین بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha