پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار عابدی

حوزه/ سردار عابدی گفت: هر چند دشمنان، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده‌اند اما از دل این شهادت، سلیمانی های زیادی سربرآورده اند که محکم‌تر از گذشته به فکر ادامه راه آن سردار بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و همرزمان مجاهدش، از سوی حوزه علمیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام زاده حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار اکبر عابدی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز شجاع و رشید ایران اسلامی گفت: امروز تمامی ایران اسلامی در نبود این سردار پرافتخار اسلام عزادار هستند.

این پژوهشگر عرصه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سرداری که در اکثر سخنرانی هایش آرزوی شهادت را به زبان می آورد و اشک می ریخت سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید و امروز ملت ایران را داغدار و سوگوار خود کرده است.

سردار عابدی تصریح کرد: هر چند دشمنان ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده‌اند اما از دل این شهادت، سلیمانی های زیادی سربرآورده اند که محکم‌تر از گذشته به فکر ادامه راه آن سردار بزرگ هستند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران همچون گذشته و حالا بیشتر از هر زمانی به فکر نابودی دشمنان ایران و انقلاب بوده تا آخرین لحظه در صحنه خواهند ماند.

این پژوهشگر عرصه دفاع مقدس، ضمن قدردانی از حضور میلیونی ملت ایران در تشییع سردار سلیمانی، بیان کرد:حضور میلیونی و باشکوه ملت ایران در مراسم تشییع شهدای مقاومت نشان از عظمتی دارد که خدای متعال به ایشان و همرزمان وی عنایت فرمود.

سردار عابدی تصریح کرد: شهید سلیمانی عمر خود را برای انسانیت و مجاهدت در راه حق فدا کرد و همین باعث چنین عزت و بزرگی برای این شهید رشید اسلام شد.

وی به نقش تاثیرگزار شهدای استان قزوین در دوران دفاع مقدس و پس از آن پرداخت و اظهارداشت: شهر دارالمومنین قزوین شهدایی ارزشمندی چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حریم اسلام، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده که امروز باید بیش از پیش قدردان خون این شهدای والا مقام باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha