پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفتگو

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، گفت: بساط آمریبکا و صهیونیست ها باید از منطقه برچیده شود و تا این بساط جمع نشود، هیچ مسلمانی دلش شاد نشده و آرام نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، گفت: با شهادت پرافتخار این سردار سپاه اسلام و دیگر هرزمان وی، ملت ایران بیش از پیش و حالا بیشتر از هر زمانی به فکر نابودی دشمنان ایران و انقلاب بوده و تا پای نابودی این دشمنان، مقاومت کرده و در صحنه می مانند.

وی خاطرنشان کرد: اطاعت کامل از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تبعیت محض از ولایت، قرآن و سنت، سردار سلیمانی را این چنین نه تنها نزد ملت ایران بلکه همه ملتهای جهان عزیز کرده است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهید سلیمانی به آرزوی خود که همانا شهادت بود، رسید اما ملت سرافراز اسلام همچنان مشتاقانه در انتظار نابودی آمریکا و اسراییل هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خون پاک سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، باعث آگاهی جهان اسلام شد و زمینه نابودی دشمنان و از بین رفتن آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی اسراییل را به همراه خواهد داشت.

 امام جمعه قزوین عنوان کرد: داغی که خون سردار سلیمانی و دیگر همرزمان وی در دلها گذاشتند جز با برچیده شدن رژیم صهیونیستی و آمریکا جبران نمی شود و خدای متعال را گواه می گیریم تا زنده ایم از این هدف دست برنداریم.

نماینده ولی فقیه در قزوین، عنوان کرد: خون شهید سلیمانی موجب رویش های جدیدی در منطقه و جهان خواهد شد به طوری که استکبار از تحلیل این وقایع درمانده و عاجز شده است.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: بساط  آمریکا و صهیونیست ها باید از منطقه برچیده شود و تا این بساط جمع نشود، هیچ مسلمانی دلش شاد نشده و آرام نخواهد گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha