جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، حمله موشکی ایران به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا را سیلی کوچکی به استکبار دانست و گفت: به زودی سیلی محکم تر به دست سپاهیان اسلام و نیروهای مقاومت با نابودی اسرائیل و آمریکا از صفحه روزگار تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی درخطبه های نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت ایام فاطمیه و با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را باید الگو قرار دهیم، گفت: حضرت زهرا(س) انسانی الهی و خالص و پیرو خط ولایت بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اخلاص، شجاعت، تدبیر، دشمن شناسی، را از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی عنوان فرمودند، گفت: سازماندهی و تقویت نیروهای مقاومت در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن و تشکیل گروه های جهادی در منطقه از دیگر ویژگی های سردار مقاومت بود.

امام جمعه آران و بیدگل، حمله موشکی ایران به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا را سیلی کوچکی به استکبار دانست و گفت: به زودی سیلی محکم تر به دست سپاهیان اسلام و نیروهای مقاومت با نابودی اسرائیل و آمریکا از صفحه روزگار تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با قدردانی از مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح سه فوریتی تروریستی خواندن نظامیان آمریکا و پنتاگون، افزود: این طرح به عنوان مقابله به مثل باید سال های قبل انجام می شد

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با تسلیت جان باختن عده ای در سقوط هواپیمای اوکراین و تعدادی از مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی،  انتصاب سردار قاآنی از طرف مقام معظم رهبری به فرماندهی سپاه قدس را تبریک گفت.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha