جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حشدالشعبی

حوزه/ حشد الشعبی اعلام کرد نشستی را با حضور فرماندهان عملیاتی، معاونان و مدیران برگزار کرده و تأکید کردند: حشد الشعبی همچنان تمام قدرت، آمادگی و انسجام خود را حفظ کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حشد الشعبی اعلام کرد نشستی را با حضور فرماندهان عملیاتی، معاونان و مدیران برگزار کرده و تأکید کردند: حشد الشعبی همچنان تمام قدرت، آمادگی و انسجام خود را حفظ کرده است.

حشد الشعبی بعد از این نشست بیانیه ای صادر کرد و گفت: فرماندهان و اعضای حشد الشعبی با برگزاری نشستی، تحولات کنونی به ویژه ترور شهید ابو مهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی را بررسی کردند.

اعضای حشد الشعبی در این بیانیه تاکید کردند: حشد الشعبی همچنان قدرت، آمادگی و انسجام کامل خود را حفظ کرده است و شهادت فرمانده شهید ابو مهدی المهندس به همراه فرمانده بزرگ اسلامی شهید قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان موجب بالا رفتن روحیه تمامی رزمندگان و ثبات آنها در این مسیر و دفاع از عراق، مردم و تمسک به آیت الله سیستانی می شود و باعث حفظ هیبت حکومت و انحصار سلاح در دست سازمان نظامی و امنیتی، التزام به قوانین، رعایت نظم و پیروی از دستورات فرماندهی کل نیرو های مسلح می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha