پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
image-20200111092943-1.jpeg

حوزه/ شیخ محمد شول یحیی حیدر، روز پنجشنبه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر «باماکو»، مراتب تسلیت و اندوه خود نسبت به شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ابراز کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رهبر شیعیان کشور مالی، شیخ محمد شول یحیی حیدر، عصر روز پنجشنبه ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر باماکو پایتخت این کشور، با سفیر جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار یک ساعته، رهبر شیعیان مالی خطاب به سفیر جمهوری اسلامی گفت: شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دوست و همراه وی و نیز چندی تن از سربازان غیور ایرانی و عراقی، قلوب مسلمین و در راس آنها شیعیان و رهپویان راه حقیقت را آکنده از ماتم و اندوه کرد.

رهبر حزب الرحمن شیعیان این کشور در ادامه افزود: محور با برکت مقاومت اسلامی دو تن از عزیزان و پاره های تن خود را از دست داد، اما به خواست خدا رشد و پیروزی مقاومت متوقف نخواهد شد و سران آمریکایی منتظر انتقام سخت باشند.

وی در پایان ضمن امضای دفتر یادبود سفارت جمهوری اسلامی ایران در باماکو، به ملت شریف و دولت ایران نسبت به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت و با خانواده های بازماندگان ابراز همدردی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha