شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی، بیداری و بصیرت بسیاری از مردم منطقه علیه آمریکا را از دیگر برکات خون شهید سلیمانی دانست و افزود: انتقام سختی که اکنون مطرح است این است که با بیداری و بصیرت مردم منطقه تمام پایگاه های آمریکایی تعطیل شود.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری <حوزه> در اصفهان، با اشاره به این که سردار شهید سلیمانی سرباز انقلاب و فدایی ولایت بود، اظهار کرد: از برکات شهادت شهید سلیمانی این بود که باعث شد مردم مجددا به صحنه بیایند و همه در انتقام از آمریکا یک صدا شوند و علاوه بر آن موجب انسجام درونی و وحدت گردید.

وی با بیان این که در مسائل سیاسی و به خصوص در ایام انتخابات کدورت هایی پیش می آید که البته نشانه کوتاهی فکر است، گفت: یکی از برکات خون شهید سلیمانی، انسجامی بود که باعث شد همه از گروه های مختلف در تشییع جنازه این شهید حضور یابند.

عضو مجلس خبرگان با تاکید بر تحقق انتقام سربازان اسلام از جنایتکاران تروریست آمریکایی در آینده، تصریح کرد: برخی موشک هایی که به دو مقر تجمع آمریکایی ها شلیک شد را به عنوان سیلی به آمریکا می دانند، اما همچنان که رهبر انقلاب اشاره کردند انتقام اصلی، خروج سربازان آمریکا از منطقه است.

وی اضافه کرد: وجود سردار شهید قاسم سلیمانی برای انقلاب برکت بسیاری داشت و پس از شهادت نیز خون ایشان آثار بیشتری را ایجاد می کند و شاید یکی از مهم ترین آنها که رهبر انقلاب نیز در بیانات خود به آن اشاره کردند این بود که نشان داد انقلاب ما هنوز زنده است و این را به همه مردم دنیا ثابت کرد.

آیت الله مهدوی بیداری و بصیرت بسیاری از مردم منطقه علیه آمریکا را از دیگر برکات خون شهید سلیمانی دانست و افزود: انتقام سختی که اکنون مطرح است این است که با بیداری و بصیرت مردم منطقه تمام پایگاه های آمریکایی تعطیل شود و آن آرامشی که چهل، پنجاه سال پیش بدون حضور اشرار و تروریست های آمریکایی و صهیونیست ها در منطقه وجود داشت بین مردم به وجود بیاید.

وی خاطر نشان کرد: در عین حال وظیفه ای که در این شرایط به عهده روحانیون می باشد این است که در سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه این مسئله را پیگیری کنند تا به نتیجه مطلوب برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha