پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا رمضانی - مجمع جهانی اهل بیت ع

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: خدمات طولانی در دفتر امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری، ریاست بر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری، سالها تدریس در حوزه و دانشگاه و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر، توشه پربار آن مرحوم در سفر اخروی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی درگذشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی، عضو بیت امام خمینی(ره) و بیت مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ.

ارتحال حزن انگیز دانشمند مجاهد، محقق فرزانه، یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله حاج سید هاشم رسولی محلاتی، موجب تأسف فراوان گردید.

این سلاله سادات که در سالروز شهادت مادرش حضرت صدیقه طاهره(س) از دنیا رخت بربست، خدمات علمی و پژوهشی مؤثر به مکتب اهل بیت(ع) ارائه کرد که "ترجمه‌های ارزشمند از قرآن کریم و کتاب شریف کافی" و "تالیف کتاب زندگانی حضرت فاطمه(س) و دختران ایشان" از جمله این آثار گرانسنگ است.

خدمات طولانی در دفتر امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری، ریاست بر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری، سالها تدریس در حوزه و دانشگاه و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر، توشه پربار آن مرحوم در سفر اخروی خواهد بود.

این ثلمه جبران‌ناپذیر را به محضر امام زمان (ارواحنا فداه) و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، مردم شهیدپرور تهران و محلات، شاگردان، مریدان و بستگان آن مرحوم - بویژه فرزندان گرامی و دامادهای مکرّم ایشان - تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

و انا لله و انا الیه راجعون

رضا رمضانی

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha