پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی طائب

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین طائب گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران آن چنان قدرتی را به دست آورده است که آمریکا جرأت هیچ اقدام نظامی علیه ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، در مراسم بزرگداشت هفتمین روز از شهادت سردار سلیمانی و سایر همراهان شهیدیش در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به حملات موشکی ایران به پایگاه‌های محل استقرار آمریکا در عراق اشاره و عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران آن چنان قدرتی را به دست آورده است که با وجود حملات موشکی به پایگاه دشمنان در عراق که حکم چشم آمریکا را داشت، دشمن جرأت هیچ اقدام نظامی علیه ایران را ندارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: ترامپ در سخنرانی خود با کمال قاطعیت به تمام دنیا اعلام می کند که در حملات موشکی ایران به پایگاه ها نظامی آمریکا هیچ کشته و زخمی نداشته ایم؛ در حالی که تعداد زیادی از زخمی ها را به اسرائیل منتقل کردند تا آمار دقیقی از تلفات نیروهای آمریکایی اعلام نشود.

وی مقدمه ظهور امام عصر(عج) را از بین رفتن اسرائیل دانست و گفت: آمریکا ادوات نظامی پیشرفته دارد ولی نیروی نظامی واقعی که به درد جنگ بخورد را ندارد و با این اقدام ایران، به امید الهی شاهد خواهیم بود که آمریکایی ها عراق را ترک خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب در ادامه سخنانش با اشاره به وعده خداوند متعال در قرآن کریم که «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: در این آیه شریفه بیان می شود که هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده اند، آن‌ها زنده هستند و نزد پروردگار متعال روزی داده می شوند.

به گفته وی برخی گمان می کنند که با مرگ همه چیز از بین می رود و دیگر فرد نمی تواند اثرگذار باشد و ابزاری که او می تواند در این دنیا تأثیر بگذارد هم از او گرفته می شود؛ در حالی که بنا بر وعده الهی شهدا زنده هستند و با ابزار دیگری که خداوند متعال در اختیار ایشان قرار می دهند، اثر می گذارند.

وی با بیان اینکه دشمن در حذف فیزیکی و ترور سردار سلیمانی اشتباه کرد و خُسران آن را هم دید، تصریح کرد: آمریکایی ها گمان کردند با حذف سردار سلیمانی مقاومت به زمین می خورد، اما با شهادت ایشان و سایر همراهانشان نه تنها زمین نخوردیم بلکه رشد هم کردیم و اثرگذاری ایشان هم از بین نرفت.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار به سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سلیمانی در کرمان اشاره و اظهار کرد: سردار سلامی در سخنرانی خود اعلام کرد که به دشمنانمان می‌گوییم انتقام می‌گیریم، اما اگر حرکت دیگری انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم که تمام مردم بعد از این سخن یک صدا مرگ بر اسرائیل گفتند.

وی بیان کرد: ملت ما در تشیع باشکوه پیکر سردار سلیمانی در شهرهای مختلف نشان دادند که همه خواهان نابودی اسرائیل و خروج آمریکایی ها از منطقه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به برکت خون سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: تا پیش از این اگر مردم ایران در صحنه های سیاسی و راهپیمایی حاضر می شدند دشمن و رسانه های غربی بیان می کردند که مردم را با وعده و وعید و زور به صحنه آورده اند، اما حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر مطهر سردار سلیمانی دهان آن ها را بست و نتوانستند این حضور را کتمان کنند.

وی تأکید کرد: همه مردم در استقبال از پیکر مطهر سردار سلیمانی یک صدا و متحد بودند و همگی خواستار انتقام سخت بودند که باید این وحدت حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha