جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عین الاسد

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: صدور عجولانه بیانیه درباره سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مسافربری خط اوکراین و علت سقوط آن نباید ما را از حلاوت و شیرینی انهدام پایگاه نظامیان مزدور و تروریستی آمریکا دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: حمله برق آسای سپاه پاسداران به پایگاه نظامی «عین الاسد» باعث ایجاد وحشت در بین آمریکایی ها و از بین رفتن ابهت پوشالین آنان در نزد افکار عمومی جهان گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: این حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامیان آمریکایی به فرموده امام خامنه ای یک سیلی بر صورت آمریکایی ها بود و انتقام سخت مسئله دیگری است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: واکنش ایران در انتقام خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باعث گردید که یکه تازی آمریکایی در خاورمیانه و جهان زیرسئوال برود زیرا بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کشوری جرات نکرده بود که به پایگاه نظامی آمریکایی ها حمله کند، ولی فرزندان ایران این طلسم را شکستند.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن این روزها به دنبال سرپوش گذاشتن بر این شکست مفتحضانه خود می باشد، عنوان کرد: صدور عجولانه بیانیه درباره سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مسافربری خط اوکراین و علت سقوط آن نباید ما را از حلاوت و شیرینی انهدام پایگاه نظامیان مزدور و تروریستی آمریکا دور کند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: دشمن از هر فرصتی به ویژه از رسانه های خود برای به راه انداختن جنگ روانی علیه ایران اسلامی بهره می برد و مترصد اشتباهات مسئولان می باشد، بنابراین همه باید در این روزها هوشیار باشیم و خوراک رسانه های خارجی و متخاصم را تامین نکنیم.

دریایی در پایان گفت: بی شک در روزهای آینده نتیجه و علت اصلی سقوط هواپیمای مسافربری مشخص و به اطلاع افکار عمومی می رسد، بنابراین باید منتظر ماند و عجولانه و از روی احساسات تصمیم گیری نکنیم، زیرا دشمن به شدت منتظر حرکت های اشتباه از سوی ما می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha