جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت عالم بزرگوار آیت الله حاج سیدهاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در پیامی درگذشت عالم بزرگوار آیت الله حاج سیدهاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، روحانی عالیقدر حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، یار دیرین امام و رهبری موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خویش در خدمت علم، تحقیق، آئین و فرهنگ دین مبین اسلام و مردم بوده که تالیف بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه قرآنی و تاریخ تشیع و سیره ائمه اطهار(ع) بخشی از قدم های ارزشمند و تاثیرگذار ایشان است.

ضایعه درگذشت این مرد انقلابی و وفادار به بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را محضر ولی امر مسلمین جهان  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن مرحوم، مردم تهران و محلات، پیروان راستین حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت(علیهم السلام)، بستگان و منسوبین آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha