جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امربه معرف

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: خدمت به ارباب رجوع از مصادیق فریضه امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی، صبح امروز  در نشستی با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است که با توجه به بی توجهی و غفلت از آن، به فراموشی کشیده شده است. اگر این دو فریضه مورد غفلت قرار گیرد جامعه به سمت انحراف سوق می رود و خطرات جبران ناپذیری ایجاد خواهد کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ادامه داد: ذره ای کوتاهی در فریضه معروف و منکر به دلیل سکوت ما باعث بی رونقی و کم توجهی به این دو امر الهی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص جلوگیری از منکرات در سطح ادرات عملکرد اثر بخشی نداشته است، افزود: در این زمینه برنامه ریزی های انجام شده که در حال تدوین و ابلاغ است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان اظهار کرد: احیای معروفات مانند نماز و زکات و روح تعاون و همکاری بین کارمندان و همچنین خدمت به ارباب رجوع از مصادیق فریضه امر به معروف است.

 کریمی با توصیه به اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر، گفت : اخلاق فردی شما باید به گونه ای باشد که جنبه بدآموزی برای دیگر کارمندان نداشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha