پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سنایی راد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از فعالیت سایبری  بیش از یک هزارو ۷۰۰ نفر از منافقین در آلبانی علیه انقلاب اسلامی و  نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه ها و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار رسول سنایی راد، ظهر امروز در گردهمایی نخبگان و اساتید بسیجی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به جریان شکل گیری داعش توسط استکبار جهانی  اظهار کرد: دشمنان و جبهه استکبار در هجمه داعشیان بالغ بر ۷ هزار انتحاری را به کار گرفته بود که این افراد شامل افرادی می شود که یک کمر بند انتحاری به خود ببندد و تا قرار گرفتن در وسیله ای که بیش از ۲ تن موادمنفجره در آن قرار دارند.

وی تصریح کرد: تقریبا اغلب افراد داعشی دارای مذهب سنی بودهٰ و منطقه ای که برای استقرار خود انتخاب کرده بودند دارای منابع بزرگ  نفت و گاز که بسیار استراتژیک بوده و دو رود بزرگ تامین کننده آب آشامیدنی آنها بودٰٰ همچنین از نظر جغرافیایی از یک طرف با کشور اردن و از طرف دیگر با ترکیه مرز مشترک داشتند و کشورهای حامی داعشیان در جوار آنها بودند، گفتنی است که شام و صحرای الانبار به داعشیان عمق فوق العاده داده بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد:  باهمه این اوصاف و همه ظرفیت ها و تجهیزات نظامی و پشتیبانی هایی که از آنها می شدٰ مدت عمر داعش به چهار سال نرسیدد و آنچه که امروز تداوم پیدا کرده نظامی است که امام راحل براساس عمق اندیشه الهی که داشتند به نام  حکومت جمهوری اسلامی پایه گذاری کردند و رهبر معظم انقلاب  که شارح مکتب امام راحل هستند در این باره می فرماید <امام راحل جمهوریت را منطبق بر شرع و شرعیت می دید و پذیرفت>.

وی افزود: جمهوری اسلامی میراث گرانسنگی است که باید از آن پاسداری کنیم و چالش هایی هم علیه آن ایجاد شده است که حاصل دشمن های خارجی و کج اندیشی های داخلی است و براین اساس انتخابات مجلس پیش رو بسیار حساس است.

سنایی راد اذعان کرد: ما امروز وارد مرحله چهل ساله دوم انقلاب اسلامی شده ایم که باید یک پوست اندازی جدی انجام شود، تجارب هم نشان داده است که مجلس شورای اسلامی باید در جایگاه درست خود قرار گیرد تا بتواند برای دو قوه دیگر کشور ریل گذاری صحیحی بکند، لذا مجلس اگر مجلس منفعلی باشد دچار چالش های جدی در دیگر قوا نخواهیم شد.

وی یادآور شد:  کشفیات اخیر ما در سالهای گذشته مبنی بر سلاح های کمری نشان می داد دشمنان خواب جنگ شهری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران می دیدند یا آموزش های تخصصی که به افراد در فضای مجازی داده می شد براین اساس بوده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد:  کشته سازی و دادن کشته از سوی جمع  اراذل و اوباش و آمار سازی های دروغین هم راهبرد و هم تاکتیک آنها در اغتشاشات اخیر بود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز ایران، رئالیسیم هستند و مبنا در رئالیسم قدرت و زور است تصریح کرد: لذا دشمنان  می دانند اگر به ایران هر گونه جسارتی کنند، به شدت ضربه می خورند اقدامی جنگیعلیه ایران نمی کنند لذا از طریق  سایبری علیه انقلاب ورود کرده اند، به عنوان مثال بیش از یک هزارو ۷۰۰ نفر از منافقین در آلبانی با ابزار سایبری، با پشتوانه مالی آل سعود علیه ایران و انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند.

سنایی راد با اشاره به اینکه اغتشاشگران در اغتشاشات اخیر بسیار برنامه ریزی شده عمل کردند، گفت: حمله اغتشاشگران به برخی از مراکز نظامی و یا حتی مخابرات های برخی از استان ها به نحوی بود که اگر موجب خرابی مخابرات می شدند ارتباط تلفنی هفت استان قطع می شد و یا اینکه بعضا  تصمیم بر حمله به برخی از انبارهای استراتژیکی در تهران داشتند که اگر به اتش کشیده می شد توزیع مواد خوراکی در تهران به مدت ۶ ماه با مشکل روبرو می شد.

وی ابراز کرد: امروز چیزی که برای ما مهم است این است که جامعه امروزی ما جامعه اعتراضی است و این یک امر عادی در بین کشورهای جهان از شرق تا غرب است، جامعه اعتراضی شاخصه جوامع امروزی است، هر حکومتی هم مخالف دارد، اختلافات طبقاتی  و تبعیض درایجاد جامعه اعتراضی موثر است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: امروز حماقت های امریکا باعث شده جریان های مختلف در عراق با یکدیگر همسو شوند و جوشش خون های پاک شهدای حشد الشعبی قطعا همگرایی خوبی در مقابل استکبار و خاصه امریکا ایجاد خواهد کرد و گرایش ضد آمریکایی در عراق امروزه به شدت تقویت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha