جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: شهادت بالاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خویش را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان ظهر امروز در جمع نمازگراران مسجد امام حسین (ع)  شهرستان اقبالیه ضمن قدردانی از حضور بی نظیر و به یادماندنی ملت ایران در مراسم تشییع شهدای مقاومت در تهران و سایر شهرهای کشور، گفت: ملت ایران در تشییع شهادت سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش به خوبی قدرشناسی خود را نشان دادند و در استان قزوین هم به خوبی مجالس و محافلی در رثای این سردار پرافتخار سپاه اسلام برگزار شد.

وی با بیان این که شهدا چشم و چراغ انقلاب اسلامی هستند و اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود، ادامه داد: خدای متعال نیز به شهدا عزت ،نورانیت و بهشت داده است، لذا اگرانسان به تکلیفش عمل کند خدا نیز به او کمک می کند.

وی اضافه کرد: شهادت بالاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خویش را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: راه شهدا راه دفاع از اسلام و انقلاب بود و تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ملت ایران  در تمام عرصه ها و صحنه ها شوند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه عنوان کرد: امروز مهمترین وظیفه آحاد جامعه است که ادامه دهنده راه شهدا باشند و از دستاوردهاهای دفاع مقدس تا پای جان حراست کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha