جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی

حوزه/  امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مهمترین رسالت حضرت زهرا(ع) بعد از رحلت پیامبر(ص) مبارزه با منافقان است، ابراز کرد: آن حضرت برای افشای چهره منافقین هزینه داد، حرکت سیاسی آن بانو جنگ نرمی بود که با  خطبه ها، گریه ها و حتی سوگواری برای پیامبر (ص) به افشای نقشه های دشمنان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، در مراسم عزاداری فاطمیه در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی، حضرت  فاطمه زهرا(س) را انسان کامل و خلیفه مطلق پرودگار عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا(س) تمام اسامی جمیله و جلالیه در وجود، جان و قلب او بروز و ظهور دارد و کسی که چشم معرفت داشته باشد، وقتی سیره آن حضرت را نگاه می کند، گویا خدا را دیده است.

وی در ادامه به سیره و زندگی حضرت زهرا(س) از کودکی تا زمان شهادت اشاره کرد و با بیان اینکه سبک زندگی آن حضرت در رفتارهای خانوادگی برای دختران جوان باید الگو و سبک زندگی آنها باشد، افزود: متاسفانه دختران جوان دارای مدارک تحصیلی فراوانی هستند ولی نمی توانند خانواده، مسائل و مشکلات آن را مدیریت کنند که به همین خاطر آستانه تحمل کوتاهی داشته و طلاق می گیرند .

امام جمعه موقت تهران در ادامه به ویژگی های قناعت و مناعت طبع ایشان اشاره و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) سیده تمام زنان عالم است و در عین حال با چنین جایگاهی کارها و مدیریت خانه را خودشان انجام می دهند .

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت حضرت زهرا(ع) بعد از رحلت پیامبر(ص) مبارزه با منافقان است، ابراز کرد: آن حضرت برای افشای چهره منافقین هزینه داد، حرکت سیاسی آن بانو جنگ نرمی بود که با  خطبه ها، گریه ها و حتی سوگواری برای پیامبر (ص) به افشای نقشه های دشمنان پرداختند .

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به اینکه امروز آموزگار ما برای مبارزه با دشمنان و منافقین که برای اسلام خطرناک تر از دشمن حقیقی اند، حضرت زهرا(س) هستند، گفت: سردار سلیمانی نمونه یک سرباز فاطمی است که در مقابله با فتنه های کور دشمنان مانند کمنویست، طالبان و داعش  در این چهل سال مبارزه کرد و در نهایت به شهادت رسید .

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha