پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس جبهه دموکراتیک متحد هند

حوزه/ رئیس جبهه دموکراتیک متحد هندوستان به دولت مودی درباره رفتارش با مسلمانان هشدار داده و گفت  که اگر همین رویه را در پیش بگیرید، شما هم به همان سرنوشت دیکتاتورهای قبلی گرفتار می شوید.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از indiatoday، رئیس جبهه دموکراتیک متحد هندوستان و نماینده مجلس لوک سبها در هندوستان می گوید رژیم هندوستان مسلمانان را هدف قرار داده است.

بدرالدین اجمل سرپرست این گروه گفت: مسلمانان به عنوان شهروندان هند در نظر گرفته نمی‌شوند. آنها به عنوان یک انسان در نظر گرفته نمی شوند و مانند حشرات با آنها برخورد می شوند.  مسلمانان در اوتارپرادش و دیگر مناطق کشور شکنجه می شوند. همچنین به پلیس دستور داده شد که آن ها را زیر آتش گلوله قرار بدهند و پرونده های زیادی با شواهد وجود دارند، اما هیچ تحقیقی در رابطه با این جرایم انجام نمی شود و حتی از قاتلان قدردانی نیز می‌شود.

وی افزود: حزب بهاراتیا جاناتا مسلمانان را هدف قرار می دهند و برخی از فیلم های رهبران آنها نیز در شبکه های مجازی دیده شده که بسیار شرم آوراست. این وضعیت ادامه نخواهد داشت. آنها  باید سعی کنند که کشور را اداره کنند. امروز قدرت در دستان آنهاست و فردا می تواند در دست دیگری باشد.

اجمل همچنین گفت که دولت هند، تفرقه هندو مسلمان را در همه جا ایجاد کرده است و سیاست های آن ها برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت.

او با اشاره به قانون جدید شهروندی (اصلاحیه) دولت گفت: آن ها نمی خواهند به صدای مردم گوش دهند. آن ها فکر می کنند که چون اکثریت را دارند، می توانند هر کاری انجام دهند.  آنها فکر می کنند که ماده 370 به دنبال دستورات آنها لغو شد ، لایحه تابعیت (اصلاحیه) به تبعیت از دستورات آنها تبدیل به تابعیت (اصلاحیه) شده است.

اجمل گفت: اما این در هند دوام نخواهد داشت. در راهی که پیش می روند به زودی در همان دام گرفتار خواهند شد. در سراسر جهان مورد انتقاد قرار می گیرند و باید تلاش کنند که به ذهنشان خطور کند و تجدیدنظر کنند. جنبش ، آشوبگری که در کشور آغاز شده است در مدت زمان کوتاهی از بین نمی رود. در گذشته نیز شاهد این وضعیت بوده ایم و همان چرخه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه ملت در حال سوختن است. آنها نمی توانند صدای مردم کشور را  سرکوب کنند. انگلیس ها باید از کشور فرار می کردند. اگر اوضاع فعلی ادامه یابد ، باید آنها دوباره تجدید نظر کنند ، قدرت مدت طولانی دوام نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha