جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ فرمانده سپاه علی آباد کتول گفت: همانند شهادت سردار سلیمانی که چهره جبهه مقاومت را روشن کرد، جنبش‌ های مقاومت باید در سراسر جهان راه اندازی شود که این مقاومت و شهادت بزرگ مردان نظام اسلامی، باعث تنومندی درخت انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدرسه علمیه کوثر علی آباد، مراسم سوگواری را به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش با حضور مسئولین، اساتید، طلاب و جمعی از بانوان این شهرستان برگزار کرد.

در این نشست، سرهنگ زمانی با قرائت آیه ۹۶ سوره مریم بیان کرد: با تحلیل و بررسی پیام تسلیت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای شهادت سردار سلیمانی، و معنای تبریک ایشان به سردار و امام زمان(عج) به این جهت است که فیض شهادت از خواسته های ۲۶ ساله این مرد بزرگ و مجموعه اقدامات ایشان است؛ و شهادت مزد تلاش بی وقفه او در این مسیر بود.

وی با استناد به سخنان امام راحل(ره) ادامه داد: همانند شهادت سردار سلیمانی که چهره جبهه مقاومت را روشن کرد، جنبش‌ های مقاومت باید در سراسر جهان راه اندازی شوند که این مقاومت و شهادت بزرگ مردان نظام اسلامی، باعث تنومندی درخت انقلاب خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول به ارزش های وجودی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی نه‌ تنها در روحیه نظامی و شجاعت در مقابل کفار، بلکه در روحیه ولایتمداری، مردم داری، احسان و کرم و بندگی خدا، مصداق اتمّ یک انسان است که ابتدا از سیم خاردار نفس عبور کرده و در آخر جام شهادت را نوشید.

زمانی، بر اساس سخن امام راحل(ره) که دشمنان از روی عجز متفکران ما را شبانه می کشند، توضیح داد: حاج قاسم سلیمانی، تربیت یافته مکتب عاشورا و روح الله است که استقامت، شجاعت و مجاهدت همه ‌جانبه او اجازه جنگ رو در رو را به دشمن نمی داد، و این شهادت، مرگ تاجرانه ای است که برای رسیدن به آن باید مانند سردار، بصیرت و مجاهدت همه‌جانبه داشت زیرا تنها عبادت محض، باعث نیل به فیض عظیم شهادت نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ثمره خون حاج‌ قاسم، باعث اتحاد بین عراق و ایران، قوی شدن اتحاد سیاسی کشور، نشان دادن قدرت نظامی کشور به جهانیان و همبستگی و بیداری مردم در راه انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول، این جنایت عظیم را نه تنها شهادت یک فرد بلکه کشتن یک جریان دانست و افزود: از آنجایی که ما تربیت یافته مکتب عاشورا هستیم، اگر عَلمی از دست سردار انقلاب اسلامی بیفتد به دست علمداری محکم و سرسخت تر خواهد افتاد.

زمانی اضافه کرد: مردم در مقابل شهادت این جریان بزرگ، بیش از پیش با روحیه مقاومت و انتقام در مقابل جنایات آمریکا استقامت می کنند و همین انتقام ها طبق سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha