جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و مرگ دهها نفر برای هر انسانی دردناک است، ولی در این میان آمریکا که ضربه سختی از سپاه خورده است می خواهد با شانتاژ خبری موضوع سقوط هواپیما، داستان نابودی «عین الاسد» را به حاشیه ببرد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بعداز شهادت شهید سلیمانی به دست عوامل مزدور و تروریستی آمریکا، هجمه های تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت شدت بسیار زیادی یافته است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: جنگ رسانه ای دشمن و فرافکنی های منطقه ای و جهانیش امروز به نقطه ای رسیده است که همه به ویژه روحانیون و طلاب باید بسیار باهوش عمل کنند.

وی در ادامه به حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اشاره کرد و افزود: سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و مرگ دهها نفر برای هر انسانی دردناک است، ولی در این میان دشمنان به ویژه دولت آمریکا که ضربه سختی از سپاه خورده است می خواهد با شانتاژ خبری موضوع سقوط هواپیما، داستان نابودی «عین الاسد» را به حاشیه ببرد.

حجت الاسلام محمودی در ادامه تاکید کرد: لذا نباید این روزها خود را در دام جنگ رسانه ای دشمنان بیندازیم و اجازه دهیم که احساسات بر ما غلبه کند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از هر ترفندی برای فرار از واقعیت شکست تلخ شان استفاده می کنند، گفت: مانور خبری درباره حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین از سوی آمریکایی ها نشان می دهد که حمله سپاه به پایگاه «عین الاسد» تاثیرات بسیار زیادی بر از بین رفتن وجهه و جایگاه آمریکا در بین جهانیان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ‌ هواپپیما IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    الده تیترین اشتباه ده ‌ ‌ ‌ ‌ هواپپیما