چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امروز شناخت فرصت ها و تهدیدها در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی و رهبری می باشد ،چرا که در طول چهار دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی این کشور همواره با انواع توطئه ها ی دشمنان همراه بوده ولی توانسته تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، ظهر امروزدر مراسم سوگواره مردمی فیلم عمار به یاد سرداران شهید اسلام شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان وی که  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: محور همه مقامات وکمالات انسانی را باید در معرفت و بصیرت جستجو کرد که از خلال تعقل تفکر و خردورزی و آگاهی حاصل می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: دشمن همواره با توطئه‌های متفاوت وارد می‌شود، چراکه امروز مستکبران می‌دانند که توان مقابله با مردم غیور ایران را ندارند از این رو سعی می کنند از طریق نفوذ به اهداف خود دست پیدا کنند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بر مسئله بصیرت و بصیرت افزایی تاکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: علت دشمنی با ولایت فقیه نیز به همین علت است، چراکه دشمن به‌خوبی می‌داند مردم ما گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند بر همین اساس امروز باید با همان اخلاص، ایثار و فداکاری رزمندگان پشت سر ولایت بایستیم.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امروز شناخت فرصت ها و تهدیدها در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی از ویژگیهای برجسته انقلاب اسلامی و رهبری می باشد ،چرا که در طول چهار دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی، این کشور  همواره با انواع توطئه ها ی دشمنان بوده همراه بوده  ولی توانسته تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل نماید.

حجت الاسلام نعمت الهی ضمن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمان وی که به دست آمریکای جنایتکار به شهادت رسید بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی یک الگو و اسوه است و اگر بخواهیم راه، هدف و برنامه های ایشان را ادامه دهیم باید بدانیم ایشان از چه ویژگیهای برجسته ای برخوردار بودند تا بتوانیم در این مسیر غبارآلود به خوبی عمل نماییم.

وی ادامه داد: حیات سردار شهید سلیمانی سرشار از سرمشق و درس برای همه ماست و خدای متعال اجر اخروی همه تلاشها و مجاهدت های ایشان را با شهادت که آرزوی دیرین وی بود به آن سردار گرانقدر ارزانی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha