جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهاد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر این که چرخ اقتصاد کشور با حرکت کشاورزان می چرخد، گفت: نباید همه نگاه های اشتغال زایی به سمت صنعت در کشور باشد، زیرا بخش کشاورزی بیشتر از صنعت اشتغال زاست و این فرهنگ سازی باید انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده صبح امروز رئیس و معاونین جهاد کشاورزی استان هرمزگان، جهاد کشاورزی را پایه اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: چرخ اقتصاد کشور با حرکت کشاورزان می چرخد.

وی، هدایت، نظارت و حمایت، را سه مأموریت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: بیشترین مشکلات کشاورزان در بخش هدایت که همان سیاست گذاری است، می باشد.عدم تمرکز در این بخش ها موجب بالا و پایین شدن قیمت‌ها می‌شود.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: نباید همه نگاه های اشتغال زایی به سمت صنعت در کشور باشد، زیرا بخش کشاورزی بیشتر از صنعت اشتغال زاست و این فرهنگ سازی باید انجام پذیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: واگذاری متراژ زیاد زمین به یک فرد و دیگر اشخاص باعث جلب افکار عمومی می‌شود و اگر فرد در اجرای طرح موفق نشود همه زیر سؤال خواهند رفت لذا در این موضوع دقت بیشتری شود.

عبادی زاده افزود: مسئولین توجه بیشتری به تعاونی های روستایی داشته باشند، زیرا سفره مردم در دستان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha