جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اکران 23 نفر

حوزه/ تهیه کننده فیلم «۲۳ نفر» گفت: اینکه در فیلم چهره نباشد با شکست مواجه می شود، یک نکته ای است که در ذهن ما جا انداخته اند، چهره مبنا و شرط قطعی موفقیت فیلم نیست و در کنار بازیگر عوامل دیگری وجود دارد که برای موفقیت فیلم شرط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجتبی فرآورده شامگاه یکشنبه در مراسم نمایش و نقد فیلم «۲۳ نفر» که در سالن جلسات الغدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: تهیه کننده فیلم «۲۳ نفر»  گفت: اینکه ما در فیلم «۲۳ نفر» دخیل شدیم کار عاقلانه ای بود، چرا که این داستان سرشار از رشادت های مختلف ۲۳ نوجوان بود.

وی بیان کرد: برخی از این نوجوانان حتی به سن بلوغ نرسیده بودند و در یک دوره زمانی حماسه ای رقم زدند که ما امروز از آن ها تجلیل به عمل می آوریم.

تهیه کننده فیلم «۲۳ نفر» ادامه داد: یکی از ویژگی های کارهای بزرگ دنیا این است که از کتاب ها اقتباس می کنند و واقعیت را در کنار ژانرهای تخیلی به نمایش می کشند، این فیلم هم اینگونه است که ما به عنوان بیننده می توانیم آن را باور کنیم.

فرآورده اضافه کرد: حضور شهید قاسم سلیمانی بر سر صحنه فیلمبرداری باعث افتخار ما بود، ایشان در هیچ برنامه فیلمبرداری جز فیلم «۲۳ نفر» حضور پیدا نکرده بودند؛ این حضور برای عوامل فیلم بسیار فرخنده و مبارک بود، چرا که فرمانده واقعی این فیلم را از نزدیک می دیدند.

وی اظهار داشت: اینکه در فیلم چهره نباشد با شکست مواجه می شود، یک نکته ای است که در ذهن ما جا انداخته اند، چهره مبنا و شرط قطعی موفقیت فیلم نیست و در کنار بازیگر عوامل دیگری وجود دارد که برای موفقیت فیلم شرط است.

تهیه کننده فیلم «۲۳ نفر» تصریح کرد: از نظر ما بهتر این بود که مخاطب وقتی فیلم را می بیند هیچ زمینه ای در ذهنش نباشد، چرا که بازیگرها و چهره های شاخص در برخی موارد خود را به مخاطب تحمیل می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha