پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیجانی

حوزه/ رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: با توجه به فراوانی پرسش های پربسامد و استفاده از ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با همکاری اداره آموزش های کاربردی مبلغان، سلسله کارگاه های تخصصی «بایسته های پاسخگویی به عرفان های نوظهور» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد علیجانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران  در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: سال گذشته سه کارگاه تخصصی با عناوین شیوه های پژوهشی آخرالزمانی در دو جلسه و مؤلفه های شناخت امام زمان(عج) در احادیث و روایات با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهبازیان برگزار شد.

وی ادامه داد: در سال جاری با توجه به فراوانی پرسش های  پربسامد و استفاده  از ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با همکاری اداره آموزش های کاربردی مبلغان، سلسله کارگاه های تخصصی «بایسته های پاسخگویی به عرفان های نوظهور» در حال برگزاری است.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان در ادامه افزود: اولین کارگاه از سلسله کارگاه های تخصصی «بایسته های پاسخگویی به عرفان های نوظهور» با عنوان «انرژی درمانی و جریان های فرا روانشناختی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین عرب برگزار شد.

وی در پایان گفت: کارگاه های «جاذبه های معنویت و شیو های مواجهه با عرفان های نوظهور» و «تحلیل و بررسی عرفان حلقه» به زودی برای کارشناسانمرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha