جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری محفل انس با قرآن برای جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، با اعلام این خبر، ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان، اظهار داشت: متأسفانه سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعداد زیادی از فرزندان ایران اسلامی مصیبت بزرگی بود که بعد از حلاوت انتقام سختی که از دشمنان گرفته شد و در تاریخ بی سابقه بود، به وجود آمد و همه را متأثر کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلب، تأکید کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار دلیر، حاجی‌زاده که خار چشم دشمنان بوده و هستند، مایه افتخار ملت انقلابی خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم پرفیض و معنوی با گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه هواپیمایی، از خداوند منان علو درجات را برای ایشان خواستار شد.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همین منظور محفل اُنس با قرآن کرمانشاه سه شنبه ۲۴ دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابی طالب(علیه السلام)، شهرک فرهنگیان فاز یک کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha