سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پیام مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی خطاب به ملت بصیر، صبور و سوگوار ایران اسلامی درباره سانحه هوایی اخیر، آورده است: ضمن تقدیر از شکیبایی و صبوری آمیخته با بصیرت تان که اجازه نمی دهید خنّاسان و دشمنان نظام اسلامی از این مصیبت وارده بهره ببرند، سر تعظیم فرود می آوریم و بسان شما در سوگی عظیم نشسته ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام  و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی خطاب به ملت عزیز ایران و خانواده های مصیبت دیده سانحه غمبار هوایی پرواز ۷۵۲ آورده است: قلوب همه دلدادگان عزتمند ایران اسلامی و نسل های پاک این مرز و بوم از سانحه هول انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی و پرکشیدن سرمایه های بی بدیل و آینده سازان کشور اسلامی، مالامال از غم و اندوهی جانکاه است.

وی با اشاره به اینکه پرپر شدن گلهای معطر و فرزندان برومند و امیدهای آینده این کشور، غمی سترگ است که تحمل آن دشوار و سهمگین می نماید. آنان در جوار قرب حضرت حق، متنعم به لطف و فضل الهی اند، ابراز کرده: مقام صبر و رضا، مقامی بس والا و ارجمند است که مقربان درگاه الهی به آن فیض بزرگ دست می یابند و شما که در درون خویش با خدای منان زمزمه می نمایید و صبوری پیشه می کنید، صلوات و رحمت بی منتهای الهی بر شما باد. در این مصیبت عظمی و غم سنگین، خود را همچون شما داغدار می دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی خطاب به مردم، با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه انقلابی خراسان، ضمن تقدیر از شکیبایی و صبوری آمیخته با بصیرت تان که اجازه نمی دهید خنّاسان و دشمنان نظام اسلامی از این مصیبت وارده بهره ببرند، سر تعظیم فرود می آوریم، گفته است: بسان شما در سوگی عظیم نشسته ایم و از درگاه ایزد متعال، غفران و رضوان و رحمت واسعه‌اش را برای آن عزیزان سفر کرده و برای شما صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم و همواره در کنار شما در همه عرصه ها خواهیم بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha