چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: اعتراف به اشتباه نیاز به صداقت دارد و سیاسیون همچون سردار حاجی زاده صادق باشند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و جان باختن تعدادی از هموطنان، اظهار داشت:  وضعیت پیش آمده در کشور با توجه به تهدیدات آمریکا و جلوگیری از حمله احتمالی، اشتباه انسانی غیر عمد، جان باختن 176 انسان را رقم زد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پذیرفتن اشتباه از طرف سپاه نشان از صداقت در پرونده درخشان 40 ساله خدمات این نهاد ارزشمند دارد، افزود: حوادثی مشابه در کشور از جمله حادثه قطار مسیر نیشابور، سیل اخیر در گلستان و حوادث آبان ماه سال جاری، کسی حاضر به عذرخواهی و به عهده گرفتن اشتباه نشد.

حجت الاسلام کرمی نیا اضافه کرد: در صداقت پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به نظام سلطه، همین بس که برخلاف جنایتکارانی که بصورت عمدی مرتکب سقوط هواپیما می شوند. اما یک فرمانده عالی نظامی ایران، مسئولیت اشتباه انسانی غیر عمد را عهده دار شده و برای خود آرزوی مرگ می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: اعتراف به اشتباه نیاز به صداقت دارد و سیاسیون همچون سردار حاجی زاده صادق باشند.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه برخی افراد که سابقه دعوت آمریکا به افزایش تحریم‌ها و همچنین حمله نظامی را به کشور داشتند. امروز برای قربانیان اشک تمساخ می ریزند، گفت: سینه چاکان جریان غربگرا چرا برای کمک و همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان اقدامی نکردند. مگر حقوق شهروندی هم شامل حال مرزنشینان نمی شود.

وی در پایان تصریح کرد:  سپاه در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی  کشور، لحظه ای به خود سستی و بی تفاوتی نشان نداده است و در سیل، زلزله، و ... همواره در خدمت مردم است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha