جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیرحسین قربانی

حوزه/ پدر امیرحسین قربانی بهابادی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: هرچه نظر حضرت آقا باشد، ما عینا همان را روی چشم می‌گذاریم و راضی نیستیم که دل ایشان هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود و هرچه فرمودند ما اطاعت امر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، در پی ابلاغ فرمانده کل سپاه مبنی بر دیدار فرماندهان سپاه استان ها با خانواده جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، جمعی از مسئولان استان یزد از جمله آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان با خانواده امیرحسین قربانی دیدار کردند و این مصیبت را به خانواده او تسلیت گفتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان با ابراز همدردی و عرض عذرخواهی و دلجویی از خانواده قربانی، خود را جان فدای این ملت دانست و افتخار جانفشانی برای مردم عزیز ایران اسلامی را از افتخارات فرزندان ملت در سپاه عنوان کرد و  از درگاه الهی خواستار محشور شدن ارواح شهدای این حادثه با روح بزرگ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شد.

در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه در یزد هم با تسلیت فقدان این جوان نخبه برای والدین و بازماندگانش از درگاه احدیت صبر و اجر مسئلت کرد. و صبر در مقابل تقدیر الهی را نشانه انسان مؤمن و باتقوا دانست و گفت: این امتحان الهی است که خداوند بندگان خود را به این وسیله در معرض آزمون قرار می‌دهد.

پدر امیرحسین قربانی بهابادی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و همسرش نیز خواهر یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است در این دیدار اظهار کرد: هرچه که نظر حضرت آقا باشد، ما عینا همان را روی چشم می‌گذاریم و راضی نیستیم که دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود و هرچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما اطاعت امر می‌کنیم.

قربانی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و سران سه قوه گفتند، مسببان باید شناسایی شده و به اشد مجازات گرفتار شوند تا خدای نکرده مسائل و مشکلات دیگری برای مملکت دوباره پیش نیاید که بهانه‌ای به دست دشمنان نظام بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha