پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که  خون پاک شهید سلیمانی و سایر شهدای مقاومت یک وحدت و همبستگی خوبی را در سطح منطقه ایجاد کرد، افزود: این وحدت و همبستگی بستری برای اخراج کامل آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر پاک سردار سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: این حضور بی نظیر موجب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه های و دشمنی های معاندان شد.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی دنیا را به تحیر وا داشتند، افزود: بسیاری از رسانه های بیگانه نتوانستند این حضور میلیونی و حیرت آور را کتمان کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی بار دیگر وحدت و همبستگی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، بیان داشت: مردم ثابت کردند که با اقتدار پشت انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که دشمنان ملت ایران در برابر این حماسه عظیمی که مردم خلق کردند تنها نظاره گر بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان تصور نمی کردند ملت ایران علیرغم همه این مشکلات اقتصادی این گونه در تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور پیدا کنند.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خون پاک شهید سلیمانی انقلابی را در سطح منطقه و حتی جهان ایجاد کرد، بیان داشت: علیرغم گذشت چندین روز از شهادت آن سردار رشید اسلام، هنوز بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان در سوگ آن سردار دل ها نشسته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سوگواری برای سردار شهید سلیمانی تنها به ایران اسلامی ختم نشد، خاطرنشان کرد: سپهید سلیمانی به عنوان چهره بین المللی مقاومت مورد توجه همه ملت های جهان قرار داشت.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که آمریکایی ها با این عمل جنایت کارانه خود در دنیا منزوی تر شدند، بیان داشت: شهادت سپهبد سلیمانی بار دیگر خباثت و جنایت کار بودن آمریکایی ها را در سطح جهان اثبات کرد.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که  خون پاک شهید سلیمانی و سایر شهدای مقاومت یک وحدت و همبستگی خوبی را در سطح منطقه ایجاد کرد، افزود: این وحدت و همبستگی بستری برای اخراج کامل آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها هر روز به زوال و نابودی نزدیک تر می شوند، خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی آمریکای جنایت کار را در پرتگاه نابودی قرار داده است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha