جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/-دیدار مدیر حوزه با خانواده شهدای سانحه هوایی

حوزه/ برادر محمدامین بیروتی در دیدار آیت الله اعرافی گفت: برادر من بنا بود به مجارستان و آلمان سفر کند تا به پروژه های خود برسد، در شب سانحه خود من او را به فرودگاه رساندم، تا لحظه آخر به فکر ما و مادرش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  برادر محمدامین بیروتی از جانباختگان سانحه هوایی عصر امروز در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: ما خواهشی که از شما داریم این است که پیگیری کنید تا خون این کشته شدگان پایمال نشود.

وی افزود: برادرم در دانشگاه تورنتو تحصیل می کرد، نخستین تماسی که برای تسلیت با ما حاصل شد از همان دانشگاه تورنتو بود.

برادر این جانباخته سانحه هوایی گفت: پدر من یک کارگر بود و برادرم با نان کارگری به اینجا رسیده بود؛ پدرم الان که بازنشسته هست نیز در حال کار کردن است.

وی با گلایه از قصور در ممانعت از پرواز ادامه داد: این پرواز در وضعیت خطر انجام شد که معمولا در این مواقع نباید پرواز انجام شود.

برادر این جانباخته سانحه هوایی اظهار داشت: برادر من همواره مشغول تحصیل بود و در زمانی که ما مشغول دورهمی های معمول بودیم، او به فکر درس بود و اهل هیچ جناح بازی نبود.

وی اضافه کرد: برادر من بنا بود به مجارستان و آلمان سفر کند تا به پروژه های خود برسد، در شب سانحه خود من او را به فرودگاه رساندم، تا لحظه آخر به فکر ما و مادرش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha