جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتقام سخت

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپهبد سلیمانی نماد اقتدار ملت ایران در منطقه و جهان بود، گفت: سردار شهید سلیمانی در اخلاص، ولایت مداری، تقوا و اخلاق اسلامی در جامعه نظیر نداشت و به همین دلیل محبوب قلوب ملت ایران و سایر ملت های جهان قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حضور جنایتکاران آمریکایی در منطقه را مهم ترین عامل تنش و درگیری در خاورمیانه دانست و گفت: تنها راه بازگشت آرامش و امنیت به کشورهای منطقه، خروج آمریکایی ها است.

وی با بیان این که با شهادت سپهبد شهید سلیمانی و سایر شهدای مقاومت زمینه برای اخراج آمریکایی ها از منطقه فراهم شد، افزود: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد و منسجم باشند می توانند منطقه را از لوس وجود نیروهای جنایت کار آمریکایی پاک کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت آمریکایی ها در منطقه تمامی ندارد، گفت: به دلیل حضور تروریست های آمریکایی در منطقه بسیاری از انسان های بیگناه در طول سال های اخیر جان خون را از دست داده اند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که کشورهای اسلامی باید به این نتیجه برسند که باید آمریکایی ها را از کشور خود اخراج کنند، افزود: امت اسلامی نباید در برابر جنایت های تروریست های آمریکایی در کشورهای خود سکوت کنند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی جنایتکار بودن آمریکایی ها را به همه جهانیان نشان داد، بیان داشت: خون پاک این سردار رشید اسلام یک حماسه عظیم در منطقه و بسیاری از نقاط جهان ایجاد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها نشان دادند که در خباثت و جنایتکار بودن آنها شکی وجود ندارد، افزود: کسانی که روزی دم از مذاکره می زدند، امروز باید بدانند که آمریکایی ها هیچ احترام و ارزشی برای ملت های جهان قائل نیستند.

حجت الاسلام خوبانی ادامه داد: با توجه به این جنایت آشکار آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید سلیمانی اگر مقام و مسئولی بخواهد از مذاکره با آمریکا تحت هر عنوان سخن بگوید از نظر ملت ایران نه تنها حماقت، بلکه خیانت آشکار به خون شهید سلیمانی و منافع ملی کشور و ملت های منطقه تلقی می‌گردد.

وی از سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان سمبل و الگوی مقاومت و عزت اسلامی در جهان یاد کرد و گفت: این سردار رشید اسلام به طور حتم قهرمان مبارزه با تروریسم در جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپهبد سلیمانی محبوب آزادی خواهان جهان بود، ادامه داد: به دلیل مجاهدت ها و تلاش های گسترده او داعش در منطقه نابود شد و تنها بقایایی از این گروه تکفیری تروریستی باقی مانده است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که آمریکایی ها به دنبال احیای مجدد داعش در منطقه هستند، گفت: حضور گروه های تروریستی در منطقه و ناامن کردن کشورها برای ملت ها، سود هنگفتی برای آمریکایی های جنایت کار دارد.

وی با بیان این که سپهبد سلیمانی نماد اقتدار ملت ایران در منطقه و جهان بود، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی در اخلاص، ولایت مداری، تقوا و اخلاق اسلامی در جامعه نظیر نداشت و به همین دلیل محبوب قلوب ملت ایران و سایر ملت های جهان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha