پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 881371
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
سردار سلامی/ سردار حاجی زاده

حوزه/ به خاطر یک خطای انسانی آن بزرگمردان گریستند، همه دیدند که آرزوی مرگ کردند، پوزش طلبیدند، گفتند هرآنچه حکم است از جانب شما ملت و مقامات، ما گردن می نهیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

در اندوه آسمانی شدن سردار ملی بودیم که غمی جانکاه از آسمان فرود آمد و میهن را به داغ نشاند.

نخبگان و فرهیختگانی که در مسیر دانش افزایی به جهت پیشرفت علمی کشور عزیز گام بر می داشتند، مردمانی که از ایران و پاره تن ما بودند، به دیدار معبود شتافتند.

همه عزادار شدند، اما عده ای بیشتر، آنهایی که در ۴۱ سال گذشته در عرصه های نظام مقدس اسلامی، در ۸ سال دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، در بستر سازی اقتصاد مقاومتی، در جبهه مقاومت و محور مقاومت، در حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور، در ساخت صنعت موشک و سپر دفاعی کشور، در سیل، در زلزله، و دیگر عرصه سالهاست که سینه سپر کرده اند تا ایران و ایرانی از پای نیفتد. سردادند که سر برتن ما بماند. زمین و آسمان را امن کردند تا ما بیاساییم. ترک وطن و خانواده و زن و بچه کردند تا مملکت به آرامش برسد. فرزندان برخی هاشان امروز در بین ما یتیم شدند، دخترکان و پسر بچه های آنان بدون پدر زندگی را می گذرانند، اما امروز به خاطر یک خطای انسانی، آن بزرگمردان گریستند، همه دیدند که آرزوی مرگ کردند، پوزش طلبیدند، گفتند هرآنچه حکم است از جانب شما ملت و مقامات، ما گردن می نهیم.

گردن فروزان سال های متمادی جهاد و شهادت و مقاومت، در مقابل ملت و خانواده های معزا گردن فرود آوردند و شرافتمندانه، عزتمندانه و خاضعانه پوزش طلبیدند، در حالی که هیچ تعمدی در کار نبود.

در واقع اینان خودشان عزادارند. نیروهای ارزشی و انقلابی نوحه سرایی می کنند، مجلس عزا برپا می کنند. علما و عزیزان سوگوار در سراسر کشور مجلس تعزیت بر پا کرده اند و خواهند کرد، حق هم همین است.

باید از خانواده های جانباختگان دلجویی شود. باید از داغ و آلام آنها کاست و ان شاءالله در تشییع پیکرهای این عزیزان، امت حزب الله، باشکوه آنان را همانند خانواده ها و عزیزان خودشان با اشک و آه تا خانه ابدی بدرقه خواهند کرد. این یعنی همدردی. این یعنی عزاداری.

نه آنان که همگام سفیر استعمار و روباه پیر شبانه به کف خیابان آمده و علیه مقدسات شعار سر بزنند. نه آنانی که همصدای ترامپ جنایتکار شوند و او نیز پیامی به زبان فارسی برای آنها ارسال کند.

آیا اینان عزادار عزیزان ملت اند؟! آنهایی که به سربازان وطن و حافظان امنیت و آرامش مردم که امروز آن فرمایش نورانی حضرت امام(ره) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» بیشتر قابل لمس است، توهین می کنند، عزادارند؟ امروز به عنوان یک طلبه از بابت این هتاکی ها پوزش می طلبم.

 من امروز از شهدای گلگون کفن این سرزمین عذر می خواهم. از حافظان امنیت و و ناموس ایران پوزش می طلبم. از دلاور مردان سپاهی عذرخواهی می کنم.

مردان عرصه جهاد و شهادت، ایران و ایرانی قدردان مجاهدت ها و جانفشانی های شماست. خم به ابرو نیاورید، چرا که دشمن در کمین است.

فرماندهان و برادران عزیز امروز خضوع شما درس دیگری به جامعه داد، درسی که همه باید اگر خطایی رخ داد، شانه خالی نکنند، عذرخواهی کنند و پوزش بطلبند و اشکال خود را بپذیرند. ان شاءالله که کید دشمنان خنثی خواهد شد.

خانواده های عزیز جانباختگان خود به نیکی می دانند که این آزمون دیگری است. آنها دل در گرو انقلاب و حافظان آن دارند، کما این که برخی از آنان در روزهای گذشته بصیرت و آگاهی خود را نشان دادند.

امید است مسئولان در قوای سه گانه در راستای کاهش آلام خانواده های جانباختگان به وظایف انقلابی خود عمل کنند.

و در پایان علو درجات آن عزیزان سفر کرده و صیر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان آنها از خدای متعال مسئلت دارم.

* سعید امیدیان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضوانی IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    سلام بر حضرت حجه الاسلام والمسلمین امیدیان