پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۵ قم و موسسه فقهی علی بن موسی الرضا(ع) در منطقه سیل زده الهایی خوزستان

حوزه علمیه کردستان آماده دریافت کمک های روحانیون، طلاب، مسئولان و مردم برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد سیل و آبگرفتگی بخش وسیعی از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور هستیم. مردم این استان ها اکنون در شرایط سختی هستند که همه باید برای امدادرسانی و کمک به این هموطنان بسیج شویم.

مدیر حوزه علمیه کردستان با تقدیر از تلاش های نیروهای امدادی، سپاه و بسیج و ارتش و دیگر دستگاه ها، عنوان کرد: اتفاقی که برای مردم این بخش از کشور افتاده، برای همه ما متاثر کننده است، لذا حوزه علمیه استان کردستان آمادگی کامل خود را برای امدادرسانی و کمک به هم وطنان سیل زده در کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان اعلام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: حوزه علمیه کردستان آماده دریافت کمک های روحانیون، طلاب، مسئولان و مردم برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: این موقعیت های خاص است که انسانیت ها مشخص می شود، لذا یاری رساندن به هم وطنانمان در این بخش از کشور نه تنها یک وظیفه است، بلکه واجبی دینی و انسانی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha