چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن در بحث سقوط هواپیمای مسافربری به دنبال موج سواری است و می خواهد فضایی متشنج و هیجانی در کشور ایجاد کند، لذا مردم باید هوشیار و با بصیرت باشند، زیرا دشمنان این نظام به ویژه آمریکا در اذهان ملت ایران پرونده ای سیاه و ننگین دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان به تشریح و تحلیل مسائل اخیر کشور، منطقه و جهان پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این روزها همه به عینه شاهد هجمه های بی سابقه دشمنان و نیز فریب خوردگان داخلی هستیم که همه به براندازی این انقلاب کمر بسته اند.

این استاد حوزه بیان داشت: امروز باید ملت حزب الهی ایران به جهانیان به ویژه دشمنان و مزدوران داخلی نشان دهند که همچنان پشتیبان ولایت فقیه و حامی انقلاب و آرمان های انقلاب و امام (ره) هستند.

باید سرخوردگی مستکبرین در مقابل ملت ایران تداوم داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین عربیان عنوان کرد: استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، سیلی بسیار سختی از سپاه و ملت ایران خورد و این باعث سرخوردگی استکبار شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بعد از شیرینی حمله به پایگاه مزدوران و تروریست های آمریکایی در «عین الاسد» شاهد رویدادی تلخ در کشور بودیم که همه ما را متاثر نمود.

وی با ابراز همدردی با خانواده های داغدار در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در اطراف تهران، بیان کرد: این حادثه برای همه ملت ایران مایه تالم و تاثر گردید، ولی در این میان بازهم دیدیم که دشمنان و خودفروشان شیطنت هایی را در این زمینه از خود نشان دادند.

دشمن به دنبال ایجاد فضای هیجانی در کشور

حجت الاسلام والمسلمین عربیان بیان داشت: کسانی که در جریان سقوط هواپیمای مسافربری جان خود را از دست داده اند یا هم وطنان ما بوده اند یا اتباع دیگر کشورها که در هر صورت بنده و روحانیون استان کردستان این مصیبت را به خانواده های بازمانده تسلیت می گوییم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با این حال دشمن در بحث سقوط هواپیمای مذکور به دنبال موج سواری است و می خواهد فضایی متشنج و هیجانی در کشور ایجاد کند، لذا مردم باید هوشیار و با بصیرت باشند، زیرا دشمنان این نظام به ویژه آمریکا در اذهان ملت ایران پرونده ای سیاه و ننگین دارند.

تلاش آمریکا برای کم رنگ کردن انهدام پایگاه «عین الاسد»

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان با پررنگ کردن حادثه سقوط هواپیمای مسافربری به دنبال کم رنگ کردن فتح الفتوح بزرگ یعنی انهدام پایگاه نظامیان تروریستی آمریکا در «عین الاسد» هستند، لذا باید هوشیار باشیم.

حجت السلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: در عملیاتی که علیه پایگاه نظامیان آمریکایی در «عین الاسد» روی داد، همینه پوشالین یک قرن آمریکا از هم پاشید و امروز دولتمردان آمریکایی سخت به دنبال به دست آوردن مجدد این حیثت از دست رفته می باشند.

صداقت مسئولین کشور زمینه ساز خنثی سازی توطئه ها گردید

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: خوشبختانه در حادثه مذکور مسئولان کشور با صداقت، اطلاع رسانی شفاف و... خود ماجرا را برای تنویر افکار عمومی بیان کردند و این خود باعث عصبانیت و نیز جلوگیری از جوسازی های دشمنان به ویژه آمریکایی ها گردید.

دشمن به دنبال مهندسی افکار عمومی کشور است

وی بیان داشت: حال جالب اینجاست که آمریکا و مزدوران داخلی که از این وضعیت به شدت عصبانی بودند به دنبال تحریک دانشجویان رفتند و همگان دیدیم که عده ای را به نام دانشجو در دانشگاه های تهران جمع کردن و این جمعیت اندک با شعارهای هنجارشکنانه به دنبال اجرای نمایشی جدید از وضعیت کشور بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: کشور و انقلاب امروز نیازمند آرامش، اتحاد و برادری است و همه در رسیدن به این جایگاه مهم مسئولیم و هم وظیفه داریم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: از جوانان که سرمایه های این نظام و انقلاب هستند، می خواهیم که با بصیرت خود هرگز اجازه ندهند که دشمن از احساسات آنان برای اهداف استعماری و استکباریش استفاده نماید.

عملکرد خودفروختگان داخلی به سود منافع دشمن است

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با انتقاد از همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی با دشمنان این ملت و نظام، تاکید کرد: عملکرد برخی عناصر خودفروخته در داخل کشور بی شک به سود منافع کوتاه مدت و بلندمدت دشمنان می باشد لذا ملت ایران باید صفوف خود را این قشر فریب خورده و ساده لوح جدا کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه آمریکایی ها به دنبال حاشیه سازی هستند، عنوان داشت: با این حال باید به قول امام خامنه ای و فرماندهان این انقلاب، راهبرد مهم نظام که همان انتقام سخت می باشد در این این هیاهوی ساختگی دشمن به دست فراموشی سپرده شود زیرا فراموشی این مهم خواسته باطنی و قلبی استکبار است.

سلیمانی یک جریان و حرکت در تقابل با تروریسم جهانی و منطقه ای بود

وی با اشاره به اینکه باید همواره یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس زنده و ماندگار باشد، گفت: سلیمانی یک جریان و حرکت در تقابل با تروریسم جهانی و منطقه ای بود و حضور این شهید گرانقدر در منطقه باعث فلج شدن دستگاه استکباری شده بود، لذا جایگاه این عزیز و سردار دلها نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام آزادیخواهان والا و بلندمرتبه است.

دشمن به دنبال ترور شخصیتی سردار حاجی زاده می باشد

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: بعد از شهادت و ترور حاج قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا، امروز دشمن به دنبال ترور شخصیتی سردار حاجی زاده است و معاندین سخت این پروژه را دنبال می کنند، لذا باید اجازه ندهیم که جامعه مرعوب جنگ رسانه ای غربی ها و آمریکایی ها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha