پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهاباد

حوزه/ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: حاج قاسم کسی بود که نامه رئیس جمهور آمریکا را نخوانده برمی گرداند، اما نسبت به مردم منطقه، به ویژه در برخورد با خانواده و فرزندان شهدا بسیار رئوف و فروتن بود.

به گزارش خبرگزاری "حوزه"در یزد، رضا قاسمی صبح امروز در جمع بانوان طلبه بهاباد و دیگر اقشار بانوان در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تقریبا در تمام جبهه های حق علیه باطل در کل جهان اسلام حضور داشت و  بر جبهه های مقاومت در منطقه خاورمیانه تا آفریقا و نیجریه اشراف داشت و توانست نیروهای این جبهه ها و بسیج مردمی در مناطق مختلف را تربیت و مقاوم کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد تصریح کرد: دشمن از حضور این فرمانده بزرگ در جبهه های مقاومت ناراحت بود و تلاش می کرد در هر نقطه ای یا مکانی و به هر شکلی او را صید کند.

 قاسمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم به خاطر صلابتش زهره دشمن را می درید و  کسی بود که نامه رئیس جمهور آمریکا را نخوانده برمی گرداند، اما نسبت به مردم منطقه، به ویژه در برخورد با خانواده و فرزندان شهدا بسیار رئوف و فروتن بود.  

وی با بیان اینکه انسان ها مرگ شان اختیاری نیست، ادامه داد: هیچ کسی نمی تواند از مرگ فرار کند و همه نسبت به مرگ نگرانند، اما نگاه حاج قاسم و امثال او نسبت به مرگ این چنین زیبا و ستودنی است و او از خدا همواره طلب شهادت می کرد تا اینکه در نهایت به این آرزوی خود رسید. 

قاسمی با بیان اینکه شهادت طلبی به خودسازی نیازمند است، تأکید کرد: بیشتر در مورد بعد نظامی و دستاوردهای بی نظیر او در جبهه و جنگ صحبت شده است، اما وی از لحاظ معنوی نیز مقام والایی داشت و مسلط به آیات قرآن و نهج البلاغه بود و این یعنی برای شهادت طلبی ابتدای امر باید به خودسازی و تهذیب نفس پرداخت تا پس از پاک و مطهر شدن، روح آماده شهادت شود.
 
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد جبهه مقاومت بود و تقریبا بیشتر عمر خود را در جنگ تحمیلی، مبارزه با اشرار و تکفیری ها سپری کرد و در حالی که نام او رعب و وحشت به دل دشمنان می انداخت، مایه آرامش شیعیان و مردم مظلوم و جنگ زده منطقه بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha