سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عباس درویشی

حوزه/ رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: ایجاد و القای حس ناامیدی در جامعه و ایجاد جدایی بین نظام و مردم مهمترین دستور کار دشمنان است.

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها را باید روزهای سرنوشت ساز و تاریخی برای انقلاب اسلامی و گذر از فتنه ها و توطئه های دشمنان عنوان کرد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: در طول یک ماه گذشته ملت ایران توطئه های بسیاری همانند ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان را دید است که این نشان از عمق کینه معاندان نسبت به این انقلاب و نظام دارد.

حجت الاسلام درویشی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه نفوذ، عنوان کرد: یکی از ابزارها و نقشه های مهم دشمنان عملیاتی کردن پروژه نفوذ در سطح کشور و جامعه است و این روزها به عینه شاهد این دست و پا زدن های دشمنان هستیم.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: خوشبختانه تاکنون بصیرت و ولایتمداری مردم ایران تمام این توطئه ها را خنثی کرده است ولی با این وجود هرگز نباید انتظار داشت که دشمن از دشمنی هایش دست می کشد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: در روزهای اخیر نیز همه به عینه دیدیم که جریان های حاشیه دار داخلی و خارجی اقدام به ایجاد جو احساسی در کشور و تحریک قشر دانشجو کردند.

حجت الاسلام درویشی عنوان کرد: ایجاد و القای حس ناامیدی در جامعه و ایجاد جدایی بین نظام و مردم مهمترین دستور کار دشمنان است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور در پایان سخنان خود اظهار داشت: مراکز فرهنگی و دینی کشور باید این ایام فعالیت بیشتری از خود نشان دهند و جامعه را نسبت به توطئه های بی شمار و البته پیچیده دشمنان بیدار و هوشیار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    این مسئولین هستند که خودشان را از مردم جدا کرده اند وقتی صدای مردم را نمیشنوند و یا نمیخواهند بشنوند حاصلش فاصله بین آنها و مردم میشود ربطی هم به دشمن ندارد .