پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
درگذشت آیت الله میبدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، در پیامی، در گذشت آیت الله سیدمحمدرضا میبدی(ره) از علمای استان گلستان و تولیت مدرسه علمیه رضویه گرگان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، در پیامی، در گذشت آیت الله سیدمحمدرضا میبدی(ره) از علمای استان گلستان و تولیت مدرسه علمیه رضویه گرگان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله سید محمدرضا میبدی رحمه الله علیه موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این فقیه عالیقدر که سالیان متمادی از حیات باارزش خود را در راه دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و اله و سلم و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام گذراندند، شاگردان عالم و فاضل متعددی تربیت نمودند.

آثار به جا مانده از خدمات ارزشمند این عالم عالیقدر در دفاع و حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایشان عالمی مجاهد، مبارز و متعهد ساخت.  

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی، جامعه روحانیت و شاگردان ایشان، خانواده معزز و تمام بازماندگان محترم آن بزرگوار به ویژه فرزندان فرهیخته و فاضل آن جناب، برای آن مرحوم‌ حشر با ائمه اطهار علیهم السلام و برای تمام بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهی خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha