شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دلجویی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از خانواده داغدار سانحه هوایی در اسلام آباد غرب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با خانواده سه تن از جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی، در اسلام آباد غرب دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در پی سقوط هواپیمای اوکراینی که به جان باختن تعدادی از هموطنانمان منجر شد، سه تن از  آنها اهل اسلام آباد غرب بودند، به همین منظور آیت الله مصطفی علما امروز از خانواده های آنان دلجویی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار که با حضور امام جمعه اسلام آباد غرب و فرماندهان ارشد سپاه استان صورت گرفت، اظهار داشت: در عین حالی که اشتباه غیر عمد انسانی و اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی خانواده هایی را دچار داغ عزیزانشان کرد. اما خدمات صادقانه ۴۰ ساله سپاه نباید تحت الشعاع قرار گیرد.

وی با اشاره به اظهارات سردار سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص وضعیت و زمان تصمیم گیری چند ثانیه ای برای شخصی که فرمان پرتاب موشک را داده است، افزود: خود را به جای کسی قرار دهیم که در موقعیت آماده باش صد در صد قرار گرفته، آن هم در مدت ۱۰ ثانیه، چکار می کنیم. در صورتی که باید اعتبار کشور و مملکت را حفظ کنیم.   

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به خانواده جان باختگان، گفت: ان شاءالله همه شما در غم این عزیزان مأجور باشید. همه شاهد خدمات و جانفشانی سپاه پاسداران هستیم که ابرقدرت ها را به زانو درآورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha