جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با ابراز تاسف از وقوع ویرانی های ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان، گفت: حوزه علمیه تهران جهت اعزام گروه های جهادی و تبلیغی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران در گفتگو تلفنی با مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، برای اعزام گروه های تبلیغی و جهادی به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد.

وی با ابراز تاسف از وقوع ویرانی های ناشی از سلاب در سیستان و بلوچستان، گفت: حوزه علمیه تهران جهت اعزام گروه های جهادی و تبلیغی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق در این گفتگو ضمن اعلام همدردی با مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان و کسب اطلاع از وضعیت سیل در منطقه آمادگی حوزه علمیه استان تهران جهت اعزام طلاب و مبلغان و گروه های جهادی به مناطق سیل زده را در صورت نیاز اعلام کرد.

بر پایه این گزارش؛ در این گفتگوی تلفنی حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری کوشه مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از اعلام آمادگی حوزه علمیه تهران ابراز داشت: پس از بررسی دقیق میدانی و حضور در مناطق سیل زده، موارد لازم در صورت نیاز اعلام خواهد شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha