جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: انقلاب اسلامی میوه و شجره طیبه فعالیت‌های جهادی است، چرا که در مبارزات انقلابی اگر روح جهادی وجود نداشت، پیشکسوتان جامعه ما نمی‌توانستند رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی  ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) که در سالن اجتماعات سردار شهید حسن پور برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: شهادت سردار بزرگ جهان اسلام و حامی مستضعفان جهان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به پاسداران عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 وی تصریح کرد: عزیزان ما در سپاه پاسداران بیشترین رنج و سختی عاطفی را از شهادت شهید سلیمانی متحمل شدند و یقین داریم خدای متعال همه مسائلی که پیش آمد را جبران خواهد کرد زیرا فضایی که خداوند از شهادت ترسیم کرده، با حساب و کتاب‌های دنیایی متفاوت است.

 امام جمعه قزوین ادامه داد: یکی از شبکه‌های آمریکایی فارسی زبان در خبری بیان کرد، اگر ایران به خاطر سردار سلیمانی ۸۰ ژنرال آمریکایی را بکشد، باز هم جبران نخواهد شد. اردشیر زاهدی نیز در مصاحبه‌ای می‌گوید سلیمانی را با هیچ ژنرالی در دنیا نمی‌توانم مقایسه کنم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار شهید سلیمانی دنیا خیزش مردم در جای جای کشورمان را دیدند و در این ایام شاهد احساس، حماسه و عاطفه مردم بودیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در دفاع مقدس نیز همین کارهای جهادی بود که کار جنگ را پیش برد چرا که امکانات و نیروهای انسانی بسیار محدودی در اختیار نیروهای ما قرار داشت اما با قدرت پای کار بودند و باعث سربلندی شد.

 استاد حوزه علمیه قزوین  اظهارکرد: در مقاومت اسلامی نیز سردار سلیمانی با کار جهادی جبهه مقاومت را پیش بردند و اگر کار جهادی نبود، در سوریه، لبنان و عراق اتفاقات ناخوشایندی رقم می‌خورد

امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی میوه و شجره طیبه فعالیت‌های جهادی است، چرا که در مبارزات انقلابی اگر روح جهادی وجود نداشت، پیشکسوتان جامعه ما نمی‌توانستند رسالت خود را انجام دهند..

وی به کمک‌های گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده و زلزله زده نیز اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر گروه‌های جهادی کمک‌های بسیار گسترده‌ای را به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده داشتند و در این عرصه پشتوانه عظیمی برای مردم و کشور محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: گروه‌های جهادی قزوین نیز به صورت ویژه در خوزستان، گلستان و لرستان نقش و خدمات بسیار مؤثری را برای مردم داشتند و باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

  وی ادامه داد: در دفاع مقدس در مقابل جنگ‌های کلاسیک، یک مکتب دفاع از کشور، دین و مردم ایجاد شد و در فعالیت‌های جهادی نیز در حمایت از زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان و محرومان مکتب جدیدی ایجاد شد و این مهم بسیار ارزشمند و ماندگار است و در راستای الگوی تمدن اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha