پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد بزرگد اشت دهه فجر کاشان با آیت الله نمازی

حوزه /نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: مسئولان با بهانه تراشی و سهل انگاری در رفع مشکلات ارباب رجوع، مردم را نسبت به انقلاب بدبین نکنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، روز گذشته در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاشان، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده موفق دوران دفاع مقدس و سرمایه بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران بود.

عضو خبرگان رهبری، به حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع پیکر سردار حاج سلیمانی و همرزمانش اشاره کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نبود و دلبستگی به ولایت داشت.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: خون شهید سلیمانی، بیدار کننده وجدان‌های آزادگان جهان اسلام بود، به طوری که در تشییع پیکر شهید ولایت‌مدار، از هر صنف، قومیت، حزب و گروه حضور داشتند.

وی همچنین به حادثه جانباختن تعدادی از هموطنان عزیز در مراسم تشییع پیکر سردارسلیمانی در کرمان اشاره کرد و ابرازداشت: مسئولان با برنامه ریزی درست باید جلوی چنین حوادث ناگواری را بگیرند.

آیت الله نمازی در ادامه به جانباختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین نیز اشاره کرد و این حادثه را آزمون سختی برای سران سه قوه و مسئولین دانست و  خاطرنشان کرد: باید نسبت به ابعاد این حادثه کارکارشناسی به عمل آید تا دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث ناگوار درکشورمان نباشیم.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اجرای برنامه های محتوایی در ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه برنامه ها شعاری، دستورالعملی و فرمایشی باشد، گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید به صورت عملی با حضور قشار مختلف مردم برگزار شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسئولان با پیشنهاد های سازنده برنامه های ایام الله دهه فجر از جمله چراغانی خیابانها، مغازه ها و... را به مردم  واگذار نمایند.

آیت الله نمازی با انتقاد از کار شکنی بعضی از مسئولین در رسیدگی به مشکلات مردم و با بیان اینکه مسئولان ادارات باید در حداقل زمان ممکن مشکل ارباب رجوع را برطرف کنند، افزود: متاسفانه در بعضی ادارات به علت ضعف مدیریتی و عدم احساس مسئولیت، با بهانه تراشی و سهل انگاری خدمات شایسته به مردم ارائه نمی گردد

وی تاکید کرد: نباید با بهانه تراشی و سهل انگاری درادارات مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ایران بدبین و پشیمان کنند.

عباسعلی قپانیپور معاون سیاسی، امنیتی  واجتماعی فرمانداری ویژه کاشان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت: مشکلات اقتصادی نباید باعث کم رنگ شدن برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر شود.

غلامعلی عبدالرحیمی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کاشان نیز از فعالیت ۱۶ کارگروه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان کاشان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha