سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست بررسی سیره امام سجاد(ع) در مدرسه علمیه الزهرا(س) محمودآباد

حوزه/ استاد حوزه خواهران گفت: طلاب نباید منتظر مکان و زمان خاصی برای تبلیغ باشند، بلکه باید با توجه به اقتضائات و شرایط موجود جامعه، وظیفه تبلیغی خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم کمالی در نشستی با موضوع «سیره تبلیغی امام سجاد علیه السلام» در جمع طلاب مدرسه‌ علمیه الزهرا(س) محمودآباد با تبیین جو سیاسی و تلاش های صورت گرفته امام سجاد(علیه السلام) در آن زمان حساس برای تبلیغ دین، بیان کرد: نظر به این که امام در دوره ای به سر می برد که اوج قبح شکنی نسبت به مسائل شرعی بود، لذا ایشان با تربیت شاگردان متعدد در آن دوران حساس به احیای سنت رسول الله(ص) پرداخت.

وی ادامه داد: امام سجاد(علیه السلام) بعد از شهادت امام حسین(علیه السلام) از هر فرصت و امکاناتی جهت آگاهی مردم و تبلیغ دین استفاده می کردند و گاهی برای مشتاق کردن مردم برای شنیدن سخنانش هبه می دادند.

استاد حوزه خواهران خاطرنشان کرد: شما طلاب حوزه های علمیه به عنوان ادامه دهندگان راه انبیاء و اولیاء الهی، نباید منتظر مکان و زمان خاصی و مجلس و منبر برای تبلیغ باشید، بلکه هرجا و هر زمان که لازم شد، با توجه به اقتضائات و شرایط موجود باید ایجاد رابطه کرده و وظیفه تبلیغی خود را انجام دهید.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha