پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پویش

حوزه/ صفحه "زندانیان آزادی بیان" در توئیتر و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی پویشی در فضای مجازی از عربستان خواستند زندانیان فلسطینی و اردنی را که ماه ها پیش زندانی کرده آزاد کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه صفحه "زندانیان آزادی بیان" در توئیتر و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی پویشی در فضای مجازی از عربستان خواستند زندانیان فلسطینی و اردنی را که ماه ها پیش زندانی کرده آزاد کند.

این پویش با هشتک  #فلسطینیون_وأردنیون_بسجون_السعودیة از روز گذشته آغاز شده است و هدف آن آزادی ۶۰ زندانی فلسطینی و اردنی است که از آوریل ۲۰۱۹ بدون هیچ دلیل و توضیحی در زندان به سر می برند.

بر اساس این گزارش ده ها فلسطینی و اردنی در زندان های عربستان به سر می برند و مسئولان سعودی همچون با بی اعتنایی به پرونده این افراد به حبس و بازداشت غیر قانونی آنها ادامه می دهند در صورتی که این افراد فقط به جرم حمایت از مقاومت فلسطین و مشارکت در فعالیت های خیریه بازداشت شده اند.

این کمپین از مسئولان عربستان خواست هرچه زودتر دکتر محمد الخضری مسئول سابق روابط میان حماس و عربستان و پسرش دکتر هانی را آزاد کند زیرا عمر الخضری پدر ۸۰ سال است و به خاطر وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده است.

در این کمپین فعالان رسانه ای و شبکه های اجتماعی و فرزندان و خانواده های افراد بازداشت شده شرکت دارند و در یادداشت های خود در شبکه های اجتماعی از رنج و مشقت پدران و فرزندان خود در زندان های عربستان سخن گفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha