جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: انتقام خون سردار سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است که باید با وحدت و همدلی مسلمانان کشورهای اسلامی به این هدف بزرگ دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، گفت: اخلاص، ایمان و رشادت های این شهید بزرگوار به قدری بود که امروز مردم خود را مدیون ایشان می دانند و در نقاط مختلف کشور مجالس بزرگداشت به منظور تجلیل از فداکاری هایش برگزار می کنند.

وی ادامه داد :شهید سلیمانی صادقانه از خداوند طلب شهادت می کرد که چنین آرزویی را مردان بزرگی که ایمان قوی دارند و همیشه در خط مقدم جبهه بودند، می کنند تا رستگار شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید سلیمانی جان خود را فدای اسلام کرد تا ارزش ها در جامعه اسلامی زنده و احیا شوند و امنیت و آرامش نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای منطقه حاکم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: دشمنان اسلام میلیاردها تومان هزینه کرده تا ضمن خدشه دارکردن نظام جمهوری اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ولی شهدایی همانند سلیمانی ها همه تلاش های خبیثانه آنها را هدر داده و نقشه هایشان را خنثی می کنند.

وی اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش در نظر داشت تا بر کشورهای اسلامی مسلط شود، ولی سردار شهید سلیمانی با کمک نیروهای مسلح و شهدا و رزمندگان توانست پای داعشی ها را در منطقه قطع و آنها را بیرون کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دشمنان همواره در حال طراحی فتنه و توطئه هستند به همین دلیل امروز ملت ایران به تاسی از شهدا مقابل دشمنان اسلام هوشیار باشند و با داشتن بصیرت نقشه های شوم آنها را تشخیص داده و به موقع برای حراست از ارزشها به میدان بیایند.

وی تصریح کرد:  انتقام خون سردار شهید سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است که باید با وحدت و همدلی مسلمانان کشورهای اسلامی به این هدف بزرگ دست یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، برگزاری جلسات مدیران مدارس علمیه قزوین را بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: مدیران نسبت به پیگیری مصوبات این جلسات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha