جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه کلیبر

حوزه / امام‌جمعه کلیبر گفت: عده‌ای فرصت‌طلب و فریب‌خورده طی چند روز اخیر به حریم سپاه و ارزش‌های انقلاب هتاکی کردند که قطعاً توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران محکوم هستند و این حریم‌شکنان با خانواده‌های مصیبت‌دیده سانحه هوایی هیچ سنخیتی ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا متقی فر، در آیین بزرگداشت شهدای سانحه هوایی، در مسجد جامع کلیبر با تجلیل از مقام سپهبد سلیمانی و تسلیت مصیبت سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده جان‌باختگان، گفت: سانحه سقوط هواپیما ضایعه سنگینی برای ملت ایران بود.

وی در ادامه افزود: شهادت ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمش ابومهدی المهندس و رزمندگان همراهشان و تشییع دهها میلیونی این شهدا در عراق و ایران اقتدار اسلام، انقلاب و وفاداری ملت غیرتمند ایران به امام، ولایت و رهبری را به نمایش گذاشت و خشم سران استکبار را برانگیخت.

حجت الاسلام متقی فر خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن مهم‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط پاسداران سپاه مقتدر، قدرت نظامی ایران را به رخ آمریکا کشید.

وی بیان کرد: در این میان هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری به جهت خطای انسانی یا به هر دلیل در شرایط کاملاً جنگی کام ملت ایران را تلخ کرد که باید رسیدگی شود.

حجت الاسلام متقی فر ادامه داد: البته در این میان عده‌ای فرصت‌طلب و فریب‌خورده طی چند روز اخیر به حریم سپاه و ارزش‌های انقلاب هتاکی کردند که قطعاً توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران محکوم هستند و این حریم‌شکنان با خانواده‌های محترم مصیبت‌دیده هیچ سنخیتی ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha